کد خبر : 1668577 | 26 بهمن 1398 ساعت 14:03 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی احسان و اشکان در روز غیبت مسعود

گلوله‌های برفی در تبریز؛ کاپیتان‌های قاتل!

در روز غیبت مسعود شجاعی، دو کاپیتان دیگر تیم تراکتور روز درخشانی را سپری کردند و این تیم را به پیروزی رساندند.

به گزارش ورزش سه، کمی پیش از آنکه هواداران تراکتور در بین دو نیمه و برای سرگرمی برف بازی را آغاز کنند، این احسان و اشکان بودند که گلوله های برفی را روانه دروازه منادی کردند؛ دو ضربه با توپ سفید که به تور دروازه سایپا نشست و حکم به شکست تیم جوان ابراهیم صادقی داد.

 

اشکان در لحظه ای گل را به ثمر رساند که نگرانی، تی‌تی‌ها را فرا گرفته بود. ترس از یک شکست یا تساوی خانگی مقابل تیم انتهای جدولی، باعث شد تا آن‌ها برای چند دقیقه دست از تشویق بکشند اما هشت دقیقه بعد از پنالتی جلالی، یک شوت ناگهانی از هافبک شماره ۲۱ دوباره هیاهو را به سکوهای سهند استادیوم تزریق کرد.

 

دژاگه که در دو فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان لیگ بوده، حالا جزو سه بازیکن تأثیرگذار تیم تراکتور هم محسوب می‌شود. از گلزنی به استقلال تا درخشش مقابل پرسپولیس و البته گل حساس این چنینی که در ادامه بازی نیز با یک پاس گل همراه شد، سبب شده تا هواداران تراکتور علاقه ویژه ای نسبت به هافبک سابق فولام و ولفسبورگ داشته باشند.

 

اشکان همانطور که گفته شد یک پاس گل هم داد. نکته جالب این است که دژاگه گل را از جناح چپ به ثمر رساند اما پاس گل را از سمت راست داد تا نشان دهد مامور کردن یک بازیکن برای مهار او تصمیم عاقلانه ای نیست. چرا که وی به صورت متغیر در تمام نقاط زمین بازی می‌کند و توانایی این کار را هم به بهترین شکل دارد.

 

1478166

 

اما در غیاب کاپیتان مسعود، دژاگه تنها بازیکنی نبود که گلوله برفی را به سمت حریف شلیک کرد. لحظاتی بعد از گل دژاگه و این بار در شرایطی که هواداران مشغول تشویق بودند، ضربه ناگهانی احسان حاج صفی که احتمالا به قصد سانتر ارسال شده بود، رفت همان جا که مهار آن برای منادی امکان نداشت و در درون دروازه ای قرار گرفت که به گلزنی تراکتوری ها عادت دارد.

 

حاج صفی این فصل گل های مهمی را برای تراکتور به ثمر رسانده و نکته جالب این که اکثر آن ها با ضربه از راه دور بوده‌اند؛ از جمله دیدار با پرسپولیس که دروازه علیرضا بیرانوند برای اولین بار در لیگ نوزدهم باز شد.

 

1478167

 

بدون تردید هواداران تراکتور و کادرفنی این تیم، پیروزی مقابل سایپا را مرهون عملکرد کاپیتان ها هستند. از مسعود شجاعی که باوجود محرومیت در اردو و رختکن حاضر شد تا اشکان و احسان که با ضربات فوق العاده، قفل دروازه نارنجی پوشان تهرانی را گشودند. بی تردید تراکتور با این سه کاپیتان، مهارناپذیرترین تیم در خانه است.

 

1478168

دیدگاه‌ها