کد خبر : 1668669 | 26 بهمن 1398 ساعت 18:26 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه آزمون سایپا در پیچ جوانگرایی

تیم جوان سایپا در حالی روز گذشته برابر تراکتور‌سازی به رقابت پرداخت که صادقی سرمربی این تیم در مصاف با یاران نامی حریف پرآوازه خود از جوانانی جویای نام استفاده کرد تا همچنان با شعار جوانگرایی به کار خود ادامه دهد.

ادامه آزمون سایپا در پیچ جوانگرایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران روز گذشته بعد از حرف و حدیث‌های فراوان در خصوص لغو یا تاخیر رویداد یادگار امام تبریز به علت بارش شدید برف و برودت هوای سرد به مصاف هم رفتند تا تنور مسابقات فوتبال ایران را با یک بازی تاکتیکی و پرگل،  گرم نگه دارند.

 

سایپا که امسال جوانترین تیم لیگ ایران را با میانگین 23 در اختیار دارد روز گذشته با چند تغییر نسبت به رقابت‌های قبلی خود قدم در آوردگاه تبریز گذاشت تا فلسفه جوانگرایی و بازیکن‌سازی برای فوتبال ایران را ادامه دهد.

 

صادقی در درون دروازه از حسین منادی به‌جای حامد فلاح زاده استفاده کرد تا منادی 24 ساله که در همین تیم سایپا به فوتبال ایران معرفی شد و با درخشش در این باشگاه، خواهان زیادی پیدا کند، در دور جدید حضور خود در این تیم برای اولین بار به میدان برود. او در ابتدای فصل به شهرخودرو مشهد پیوست با وجود سید مهدی رحمتی، فرصت بازی پیدا نکرد تا بار دیگر راه سایپا را در پیش گیرد. منادی البته دیروز روز خوبی را پشت سر نگذاشت و با بدشانسی برابر شوت های سنگین و دیدنی کاپیتان های تیم ملی قرار گرفت.

 


دیگر تغییر نارنجی پوشان نیز در خط دفاعی اتفاق افتاد و صادقی که خود جوانترین سرمربی لیگ هست دیروز در غیاب آرمین سهرابیان به علت محرومیت، در خط دفاعی از طاها شریعتی استفاده کرد و در نیمه دوم بازیکن گمنامی به‌نام امیرعلی صادقی را روانه میدان کرد تا شاگردانش در مصاف با تیمی که بازیکنان نامی آن بعضاً سابقه بیش از 100 بازی ملی دارند صاحب فرصت خودنمایی و کسب تجربه گرانبها شوند. جوان هایی که به همراه مربی خود در نیم فصل دوم از 5 بازی برگزار شده توانستند 8 امتیاز به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها