کد خبر : 1668692 | 26 بهمن 1398 ساعت 23:56 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برای منچسترسیتی و گواردیولا ناراحتم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی تیمش مقابل نوریچ درباره محرومیت اخیر منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

کلوپ: برای منچسترسیتی و گواردیولا ناراحتم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در ادامه روند خارق العاده خود به سختی و با نتیجه ۱-۰ مقابل تیم قعرنشین نوریچ‌ پیروز شد تا بیش از هر زمان دیگری به جام قهرمانی رقابت های لیگ برتر نزدیک شده باشد. شاگردان یورگن کلوپ حالا با یک بازی بیشتر و با اختلاف ۲۵ امتیازی نسبت به تیم دوم یعنی سیتی در صدر جدول قرار گرفته اند.

 

یورگن کلوپ پس از پایان بازی گفت: " در این بازی باد کار ما را دشوار کرده بود و اجازه نداد که روی توپ‌های هوایی خوب عمل کنیم. با این وجود فکر می‌کنم که ما در نیمه دوم نمایش بهتری نسبت به نیمه اول ارائه دادیم. این فوق العاده است که شما بازیکنان خوب روی نیمکت داشته باشید که بتوانند شرایط را تغییر دهند. مانه قادر بود که از ابتدا به میدان برود اما او را برای بازی روز سه شنبه کاملا آماده می خواستم."

 

1466129

 

کلوپ درباره محرومیت منچسترسیتی نیز گفت: "خبر بسیار عجیبی بود. از چیزی اطلاع ندارم اما با این وجود همواره پپ گواردیولا و سیتی را مورد تحسین قرار داده ام. واقعاً برای پپ و بازیکنان او بسیار غمگین هستم. آنها در این اتفاق بی تقصیر بودند اما با این وجود باید به قوانین احترام گذاشت."

دیدگاه‌ها