کد خبر : 1668741 | 27 بهمن 1398 ساعت 11:46 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

این تازه اولین سال حضورم در لیگ است؛

آل‌کثیر: مطمئن باشید بازهم گل می‌زنم!

علی آل کثیر مهاجم تیم ماشین سازی می‌گوید که در ادامه فصل بیش از این برای تیمش گلزنی خواهد کرد.

آل‌کثیر: مطمئن باشید بازهم گل می‌زنم!

به گزارش ورزش سه، علی آل کثیر مهاجم سبزپوشان تبریزی که در بازی قبلی این تیم موفق به گلزنی شد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این گل گفت: وقتی تک به تک شدم میخواستم ضربه را بزنم اما یک لحظه فکر کردم که می‌شود دروازه بان را دریبل کرد. این تصمیم را گرفتم و خداراشکر توپ گل شد. آن لحظه خیلی استرس داشتم و تحت فشار هم بودم اما بالاخره گل را زدم و ناخودآگاه گریه ام گرفت. باور نمی‌کنید که وقتی چشم هایم را بستم و یاد تمام مشکلاتی که در این چند سال تحمل کردم افتادم. به هر حال این اولین گل من در لیگ برتر بود اما مطمئن باشید در آینده بیشتر گل خواهم زد.

 

ال کثیر در مورد شکست مقابل شاهین عنوان کرد: بازی با شاهین دیدار حساسی بود و خیلی ناراحتم که این مسابقه را واگذار کردیم. در این بازی هم تلاش زیادی داشتیم اما زور شاهینی ها غلبه پیدا کرد. اما ما در خانه نتیجه را جبران می‌کنیم و من امیدوارم که برنده بازی شویم.

 

مهاجم سابق داماش درباره شرایطش در ماشین سازی گفت: من درک می‌کنم که ماشین سازی از نقل و انتقالات محروم است. در تبریز هم شرایط خوبی دارم و از مسئولان و هواداران ماشین سازی تشکر میکنم که به من اطمینان کردند.

دیدگاه‌ها