کد خبر : 1668758 | 27 بهمن 1398 ساعت 12:56 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشریات ایتالیا؛ گواردیولا- یوونتوس شدنی ست (عکس)

نشریات ایتالیایی اخبارشان را به دیدار امشب لاتزیو مقابل اینتر و احتمال حضور گواردیولا روی نیمکت یووه اختصاص داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته اروپا، لاتزیو در پایتخت ایتالیا پذیرای اینتر خواهد بود. همچنین باتوجه به محرومیت سیتی از لیگ قهرمانان، شایعاتی در مورد احتمال آمدن گواردیولا به سری آ و پذیرش هدایت یوونتوس وجود دارد.

 

گاتزتا دلااسپورت مصاحبه ای با کریستن ویری، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر و میلان داشته است. این بازیکن در مورد کورس قهرمانی سری آ گفته است: "فکر یوونتوس معطوف به اروپا است، ساری بهترین تیم را در اختیار دارد، اما ناخودآگاه در ذهن بیانکونری لیگ قهرمانان اولویت دارد. کونته و ماروتا پدیده هستند. سیمونه اینزاگی یک فرصت بزرگ دارد، اما لاتزیو باید خودش را باور کند."

 

1478406

 

کوریره دلا اسپورت نیز تیتر یک خود را به جدال حساس امشب لاتزیو و اینتر اختصاص داده و مدعی شد در این دیدار مشخص می شود رقیب واقعی یوونتوس و مائوریتسیو ساری در مسیر قهرمانی کدام تیم است. این نشریه همچنین به نتایج درخشان آتالانتا و البته شکست های متوالی رم نیز پرداخته است.

 

1478407

 

توتو اسپورت نیز با چاپ تصویری از پپ گواردیولا با این تیتر مدعی شد احتمال حضور این سرمربی اسپانیایی در سری آ وجود دارد؛ پپ- حقیقت دارد. این نشریه همچنین به نارضایتی آنتونیو کونته به شایعات اخیر در مورد لائوتارو مارتینز و احتمال جدایی او نیز پرداخته است.

 

1478408

دیدگاه‌ها