کد خبر : 1668762 | 27 بهمن 1398 ساعت 13:16 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

خشم قائمشهری ها زیر باران سیل آسا

داستان چترهای شکسته روی سکوهای وطنی

بعد از دو شکست برابر سایپا و شاهین بوشهر هواداران قائمشهری فقط به خاطر برد به ورزشگاه وطنی آمده بودند اما نساجی در زمینی که آب همه جای آن را گرفته بود مساوی کرد.

به گزارش"ورزش سه" روز جمعه و در زمان کمی که به آغاز بازی مانده بود بارانی سیل آسا در قائمشهر شروع شد. هواداران نساجی که برای تشویق تیمشان به ورزشگاه آمده بودند ، دقایقی قبل از بازی خودشان را زیر رگباری از باران می دیدند که ایستادن زیر آن دشوار بود. برخی از هوادارها قصد خروج از ورزشگاه را داشتند اما وقتی دیدند که عده ای از تماشاگران زیر آن باران مانده اند، آن ها هم نرفتند تا نساجی تنها نباشد. لباس های نایلونی و چترها که در شمال راحت تر از هرجای دیگری در دسترس است برای مقاومت برابر باران خیلی زود روی سکوها رویت شد. بازی اما آن چیزی نبود که این هوادارانی که خیس شده بودند می خواستند. 

 

1478418


هواداران آتشین نساجی که زیر باران شدید قائمشهر نود دقیقه خیس آب شده بودند در پایان بازی ایستادند و خشمشان را نسبت به نتایج تیم نشان دادند. آن ها پیش از این سه بازی آخر که یک مساوی و دو باخت به دست آوردند ، در سه بازی قبلی آن بد نتیجه نگرفته بودند؛ برد برابر گل گهر و پیکان و یک باخت خارج از خانه برابر پرسپولیس اما نباید فراموش کرد که نساجی بعد از برد برابر شاهین بوشهر در بازی های دور رفت ، در یازده مسابقه نتوانست رنگ پیروزی را ببیند.


این تیم در حال حاضر 20 امتیازی است و در رده یازدهم قرار دارد. البته که شرایط این تیم نسبت به فصل قبل تغییری نکرده است. آن ها فصل گذشته را با 36 امتیاز و در رده دهم به پایان رساندند اما سختی کار اینجا است که امسال باید در بازی‌های باقیمانده شانزده امتیاز بگیرند که بتوانند به امتیاز سال قبلی برسند. 

 

 

1478417

 

نساجی بازی های آسانی هم پیش رو ندارد. دو بازی در تبریز برابر ماشین سازی و تراکتور تازه آغاز یک بخش دشوار است. نکته دیگر اینجا است که این تیم در بازی های پایان فصلش باید به ترتیب با استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و شهرخودرو بازی کند.  بازی های دشواری که امتیازگرفتن از آن برای هر تیمی سخت است چرا که با تیم هایی بازی دارد که به احتمال قوی برای قهرمانی و کسب سهمیه فقط به سه امتیاز فکر می کنند.


نساجی اما کماکان به هوادارانش امید دارد. یکی از معدود تیم های فوتبال ایران که هوادار اختصاصی و همیشگی دارد. آن ها در زیر باران سیل آسا هم تیمشان را تشویق می کنند اما این بار و در آخرین بازی ، عصبانی بودند. برخی چترهایشان را شکستند و برخی به بازیکنان و سرمربی اعتراض کردند.

 

1478415

 

1478412

 

دیدگاه‌ها