کد خبر : 1668769 | 27 بهمن 1398 ساعت 13:51 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: از ارلینگ هالند نمی ترسیم

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن به تمجید از عملکرد ارلینگ هالند پرداخت.

تیاگو سیلوا: از ارلینگ هالند نمی ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، این هفته دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آغاز خواهد شد و پاری سن ژرمن با قرعه ای دشوار باید به مصاف دورتموند برود. زنبورها که به تازگی ارلینگ هالند را استخدام کرده اند، در هفته های اخیر در زمینه گلزنی کارنامه درخشانی داشته و کار خط دفاعی پی اس جی بسیار دشوار خواهد بود، اما تیاگو سیلوا تاکید کرد آنها هیچ ترسی از حریف ندارند.

 

1474834

 

تیاگو سیلوا گفت: "ارلینگ هالند گل های زیادی را به ثمر می رساند. 9 گل در شش بازی آماری باورنکردنی و بسیار خوب بوده است. امیدوارم بتوانیم محتاط باشیم و کاری کنیم ارلینگ هالند قادر به گلزنی در مقابل ما نباشد. با توجه به آغاز فوق العاده این بازیکن، بازی کردن مقابل ارلینگ هالند تماشایی خواهد بود و ما می دانیم که او انگیزه فراوانی دارد، اما شرایط در اردوی پاری سن ژرمن نیز همینگونه است و ما نیز انگیزه زیادی داریم.

 

آیا ما از ارلینگ هالند می ترسیم؟ خیر ترسی نداریم، اما احترام زیادی برای حریف قائل هستیم. من مسابقه مقابل فرانکفورت را تماشا کردم، آنها در خط حمله کیفیت بسیار زیادی دارند و با چهار روش به گل رسیدند. خط حمله دورتموند تکنیک فراوانی داشته و مبارزه کردن برابر تحرک فراوان بازیکنان این تیم دشوار خواهد بود. اما اگر در کنار یکدیگر باشیم، با احترام فراوان برای این بازیکنان که همگی پدیده هستند، می توانیم آنجا بازی خوبی نمایش دهیم."

دیدگاه‌ها