کد خبر : 1668776 | 27 بهمن 1398 ساعت 14:27 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاید هوای سرد باعث شده هواداران نیایند؛

خرم الحسینی: روی کاغذ احتمال دارد سقوط کنیم!

محمد خرم‌الحسینی هافبک خوش تکنیک ماشین سازان می گوید با وجود اینکه شاید روی کاغذ احتمال سقوط برای تیمش وجود داشته باشد ولی آن ها اصلا به این موضوع فکر نمی کنند و می توانند در بازی های آینده نتایج خوبی بگیرند.

خرم الحسینی: روی کاغذ احتمال دارد سقوط کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد خرم‌الحسینی هافبک خوش تکنیک ماشین سازان در گفتگو با خبرنگار ما راجع به باخت این هفته تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر عنوان داشت: انصافا شاهین در نیم فصل دوم تیمی متحول شده است. در چند بازی اخیر هم نتایج خیلی خوبی گرفته و چیزی هم برای از دست دادن ندارند چرا که نیم فصل اول نتایج ضعیفی گرفتند و در نیم فصل دوم می خواهند هر طوری که شده بازی ها را ببرند چرا که شاهین تیم ریشه داری است که هوادارانش هم برای حمایت از آن ها به استادیوم می روند. بازی ما هم‌ مقابل شاهین طوری بود که ما خیلی بهتر بازی کردیم و اگر آمار بازی را هم ببینید متوجه این موضوع خواهید شد ولی آن ها خوش شانس تر بودند و توانستند بازی را ببرند. انشاالله که بتوانیم در بازی های بعدی جبران کنیم.

 

هافبک جوان سبزقباها در رابطه با حضور کمرنگ هواداران در بازی های نیم فصل دوم ماشین سازی نیز اظهار داشت: راستش دلیلش را نمی دانم، شاید به خاطر سرماست چون هوای تبریز این روزها به شدت سرد است. ولی ما هم به حمایت هواداران واقعا نیاز داریم و همین جا از فوتبال دوستان آذربایجانی خواهش می‌کنم که در بازی های خانگی بعدی حمایتمان کنند چرا که نیم فصل دوم بازی ها سخت تر هستند و در صورتی که حمایت نکنند به مشکل برخواهیم خورد. منتظر حضور پرشور آن ها در بازی های بعدی هستیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که با نتایج ضعیف اخیر آیا نگران سقوط نیستند؟ گفت: شرایط طوری است که روی کاغذ می شود حساب کرد که اگر نتیجه نگیریم احتمال سقوط وجود داشته باشد ولی ما اصلا و ابدا به سقوط فکر هم نمی کنیم. شخصیت تیم‌ ما به گونه ای است که جلوی همه تیم های قدر مثل استقلال و پرسپولیس و سپاهان خوب نتیجه گرفتیم. بازیکنان بسیار خوبی هم داریم که امیدواریم با حمایت هواداران نتایج خوبی بگیریم و در انتها هم‌ با یک رتبه خوب لیگ را تمام‌ کنیم.

 

خرم‌الحسینی راجع به بازی هفته آینده تیمش مقابل نساجی نیز گفت: این بازی در زمین خودمان است و انشاالله که با حمایت هوادارانمان بتوانیم‌ سه امتیاز بازی را بگیریم و خودمان را از شرایط کنونی دور کنیم و به روزهای خوبمان برگردیم.

 

 

دیدگاه‌ها