کد خبر : 1668793 | 27 بهمن 1398 ساعت 16:25 | 97.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیش از 11 هزار کیلومتر برای انجام 8 بازی

تهران تا ملبورن- چالش جدید شاگردان مجیدی!

استقلال در شرایطی روز دوشنبه به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت که باید طی یک ماه آینده مسیری حدود 11 هزار کیلومتر را برای انجام 8 بازی پرواز کند.

تهران تا ملبورن- چالش جدید شاگردان مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، سکانس اول از یک ماه پرماجرا قرار است از روز دوشنبه 28 بهمن‌ماه برای آبی پوشان تهرانی کلید بخورد.30 روز سرنوشت سازی که می‌تواند در تاریخ این باشگاه از حیث فواصلی که قرار است طی شود بی‌سابقه یا لا اقل کم سابقه باشد. طبق رجوع به جدول بازی‌های آینده استقلال و  همچنین فواصل شهرها آن‌ها باید از تاریخ 28 بهمن تا 28 اسفند در هشت دیدار به میدان بروند که در ادامه قصد داریم به‌طور تقریبی به مقدار فاصله‌ای که باید این تیم در این‌یک ماه آینده طی کند بپردازیم.


 استقلال پس از انجام بازی مقابل الاهلی عربستان در شهر الکویت باید فاصله 1130 کیلومتری تا تهران را طی کند تا در تاریخ 4 اسفند در تهران به مصاف ذوب‌آهن برود. پس از آن آبی پوشان باید در تاریخ 8 اسفند فاصله 969 کیلومتری تا سیرجان را برای انجام دیدار مقابل گل گهر تجربه کنند و بلافاصله با اتمام این بازی به تهران برگردند تا مسافت 2299 کیلومتری تا ابوظبی را در تاریخ 12 اسفند برای انجام سومین دیدار در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در برابرالوحده امارات پرواز کنند.

 

1478482


شاگردان مجیدی بعد از دیدار مقابل الوحده و اتمام دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا طبق قاعده همان فاصله تا تهران را پرواز خواهند کرد تا در تاریخ 16 اسفند با سایپا دیدار کنند. بعد از این بازی دیدار بعدی دست‌کمی از یک سفر خارجی ندارد چراکه باید 4 روز بعد در تاریخ 20 اسفند در شهر جم به مصاف شاگردان هومن افاضلی بروند و برای حضور در این دیدار مجموعه این تیم مجبور است مسافت 1283 کیلومتری را تحمل کنند. در ادامه 4 روز دیگر استقلالی‌ها همین مسیر را برمی‌گردند تا خود را برای دیدار تراکتور آماده کنند و بالاخره پس از دیدار مقابل تراکتور، پسران آبی برای دیدار برابر فولاد در تاریخ 28 اسفند با پروازی معادل 1228 کیلومتر به اهواز سفر خواهند کرد تا درواقع پس از پایان این مصاف یک ماه پرمخاطره را با ثبت یک رکورد 11549 کیلومتری به اتمام برسانند .


 فصل گذشته تیم فوتبال الهلال عربستان 8000 کیلومتر را برای انجام 8 بازی طی کرده بود و رسانه‌های عربستانی به‌طور مفصل به این موضوع پرداختند اما حالا استقلال باید با امکاناتی به‌مراتب کمتر از الهلال هم از لحاظ نیروی انسانی و هم از لحاظ لجستیکی برای انجام همان 8 بازی بیش از 11 هزار کیلومتر را با هواپیما پرواز کند. 


 نکته اینکه دو بازی  استقلال مقابل تیم های خوزستانی  در یک ماه آینده  دقیقا مقارن شده با دو بازی  خارج از خانه و این همین نکنه باعث شده تا روزهای سختی انتظار آنها را بکشد.بدون شک این مسئله  می‌تواند تبعات سنگینی را برای شاگردان فرهاد مجیدی به بار بیاورد که باید ببینیم که عوامل فنی استقلال و در رأس آن فرهاد مجیدی و اعضای مدیریتی این تیم به چه شکلی می‌توانند این چالش را مدیریت کنند. یک ماهی که نتیجه هر بازی آن می‌تواند نقشی بسیار تعیین‌کننده در آینده این تیم بازی کند.

 

1478481


کیاوش عزیزی

دیدگاه‌ها