کد خبر : 1668796 | 27 بهمن 1398 ساعت 16:34 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

فکرهای بزرگی در سر داریم

عبدالله زاده: مغرور نمی‌شویم و ادامه می‌دهیم

تیم فولاد در دیدار اخیر مقابل پیکان به پیروزی رسید و با کسب 30 امتیاز جایگاه ششم جدول را مال خود کرد.

عبدالله زاده: مغرور نمی‌شویم و ادامه می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد عبدالله زاده در گفت‌وگو با رسانه باشگاه درباره دیدار با پیکان این‌چنین گفت: بازی سنگینی برای ما بود، تیم پیکان با توجه به تغییر سرمربی تغییر روش داده بود و تلاش زیادی می‌کردند که بازی را پیروز شوند و بتوانند کمی در جدول آرامش داشته باشند، ما هم فقط برای برد به میدان رفتیم و خدارا شکر توانستیم سه امتیاز بازی را مال خود کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و هدف‌های بزرگی در سر داریم.

 

وی همچنین گفت: برای هر بازی نوع تمرینات، آنالیز و بازی تیمی ما فرق خواهد کرد و متناسب با تیم مقابلمان خواهد بود. دو برد مهم و شیرین در دو هفته اخیر کسب کرده‌ایم اما نباید فکر کنیم که دیدارهای دیگر ساده هستند، شاهین بوشهر تیم خوبی است و به روزهای اوج رسیده اما آنها باید در ورزشگاه خانگی ما بازی کنند و این یک پوئن مثبت برای ماست. به هیچ وجه مغرور نخواهیم شد و با تمام توان برای کسب سه امتیاز دیدار با شاهین و سپس ماشین‌سازی برنامه‌ریزی و تلاش می‌کنیم.

 

1478484

 

هافبک تیم فولاد درباره برنامه فشرده تیم در اسفندماه نیز گفت: در این ماه پنج بازی خواهیم داشت و هر چقدر به آخر اسفند نزدیک می‌شویم، فشردگی بازی‌ها برای ما بیشتر می‌شود. اما باید این موقعیت را تبدیل به فرصت کنیم، چهار بازی از این پنج دیدار در اهواز برگزار و این باید برگ برنده ما باشد. قطعا کادرفنی به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کند که تیم از نظر بدنی هیچ مشکلی برای این بازی‌ها نداشته باشد.

 

وی افزود: بازی در اهواز برای هر تیمی سخت خواهد بود چراکه هواداران ما 90 دقیقه از تیم حمایت می‌کنند و به حضورشان می‌بالیم. در بازی قبل آنقدر هواداران به ما لطف داشتند که هیچکدام احساس غریبی نکردیم و خدا را شکر توانستیم با یک پیروزی شیرین خستگی راه از اهواز تا تهران را از بدنشان بیرون کنیم و انشالله با کمک همدیگر بتوانیم به روزهای اوج و موفقیت برسیم.

 

 

دیدگاه‌ها