کد خبر : 1668800 | 27 بهمن 1398 ساعت 16:44 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاهین؛ صدرنشینی که برای بقا می جنگد(انالیز)

پس از تعطیلات نیم‌فصل، دیگر نشانی از آن تیم از پیش بازنده در شاهین نیست. تیم بوشهری که در نیم فصل اول از 16 بازی 6 امتیاز گرفته بود و حالا از 4 بازی اخیر 10 امتیاز گرفته است.

شاهین؛ صدرنشینی که برای بقا می جنگد(انالیز)

به گزارش "ورزش سه"، اگر جدول لیگ را بر اساس 4 هفته اخیر رده بندی کنیم شاهین با یک بازی بیشتر نسبت به سرخآبی های پایتخت صدرنشین این جدول است. میشو کریستیچوویچ که از هفته یازدهم به تیم شاهین پیوسته به خوبی از فرصت تعطیلات نیم‌فصل استفاده کرده تا بازیکنان‌اش را برای رقابتی سخت برای بقا در نیم فصل دوم لیگ آماده کند. شاهین در سه بازی اخیر توانسته برای اولین بار در تاریخ باشگاهش سه برد پیاپی در لیگ برتر به دست بیاورد و با این 9 امتیاز یک رتبه در جدول صعود کند و اگر این روند را ادامه دهد می تواند از منطقه خطر فاصله بگیرد. فاصله شاهین با تیم یازدهم جدول تنها 4 امتیاز است.

 

بر اساس داده های سایت یازده، تیم میشو در سه بازی اخیر به طور متوسط 41 درصد مالکیت توپ داشته و در هیچ کدام از این بازی ها توپ را بیشتر از حریف در اختیار نداشته اما با فوتبال واکنشی و با استفاده از ضدحملات و ضربات ایستگاهی در سه بازی 8 گل زده و متوسط 2.7 گل زده را ثبت کرده است. دیگر آمار هجومی درخشان شاهین، نرخ تبدیل شوت به گل این تیم است. آنها تقریبا از هر 5 شوت به یک گل رسیده اند، آماری که هواداران این تیم را امیدوار به ماندن در لیگ برتر فوتبال ایران می‌کند.

 

 

1478486

 

ماکسیم؛ ناجی شاهین

 

دروازه‌بان گرجستانی با درخشش خیره کننده در هفته های اخیر،  محبوب هواداران شاهین شده و از او انتظار دارند که نقشی کلیدی در راه بقای شاهین ایفا کند. بر اساس آمار سایت یازده، ماکسیم در سه بازی اخیر 19 شوت (86 درصد) از 22 شوت در چارچوب مهاجمان حریف را مهار کرده است و گرچه در این بازی‌ها موفق به ثبت کلین‌شیت نشده اما یکی از ارکان موفقیت شاهین است و متوسط نمره فنی او در این سه بازی در سایت یازده 7.8 است.  

 

 

1478487

 

 

سه بازی سرنوشت ساز

 

شاهین در سه هفته اینده سه بازی دشوار دارد. آنها به ترتیب مقابل فولاد، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس قرار می گیرند و گرفتن چند امتیاز از این سه بازی، به مفهوم ادامه امیدواری بزرگ بوشهری ها خواهد بود. شاهین مقابل فولاد و پرسپولیس مهمان است اما در خانه با نفت مسجدسلیمان بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها