کد خبر : 1668814 | 27 بهمن 1398 ساعت 17:00 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو گوئس؛

پدیده ای که خیلی زود از چشم زیدان افتاد

رودریگو سخت ترین روزهای حضورش در رئال را پشت سر می گذارد. او دیگر در فهرست 18 نفره زیدان جایی ندارد.

پدیده ای که خیلی زود از چشم زیدان افتاد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رودریگو گوئس در زادگاهش سائوپائولو زمستان واقعی را تجربه نکرده بود. جایی که دما در سردترین روزهای سال از 13 درجه پایین تر نمی رود ولی او در رئال مادرید سرمای حقیقی را به چشم دیده است. ستاره برزیلی 18 ساله به تدریج از فهرست 18 نفره رئال دور و دورتر می شود و این برای او یک زمستان واقعی است.

 

 

1450071

 

 

29 سپتامبر 2019 بود که زیدان به رودریگو برابر اوساسونا میدان داد و او در اولین حضورش با پیراهن تیم اول رئال توانست گلزنی کند. درخشش رودریگو ادامه داشت و او در 6 بازی اول خود برای رئال موفق به زدن 4 گل شد اما پس از گذشت چند ماه او جایگاه خود در رئال را از دست داده است.

رودریگو برای سومین بازی متوالی جایی در فهرست 18 نفره رئال در لالیگا ندارد و امشب بازی برابر سلتا را از روی سکوها دنبال خواهد کرد. او برابر اتلتیکو و اوساسونا هم در فهرست نهایی قرار نداشت.

در کوپا دل ری اما رودریگو در نیمه دوم بازی با سوسیداد به میدان رفت و یک گل هم زد ولی نتوانست مانع شکست 3-4 تیمش شود. او در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر سالامانکا در فهرست قرار نگرفت ولی در یک هشتم نهایی برابر ساراگوسا 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

رودریگو بدون شک سخت ترین روزهایش از زمان پیوستن به رئال را تجربه می کند و در این بین شاهد این بوده که وینیسیوس بازی به بازی اوج گرفته و حالا دیگر بازیکن ثابت فهرست نهایی زیدان محسوب می شود. در روزهای اوج رودریگو این وینیسیوس بود که خارج از فهرست می ماند.

با بازگشت ادن هازارد و گرت بیل و اوجگیری ایسکو، شاید در ادامه فصل به ندرت به رودریگو بازی برسد. خبری تلخ برای او و فوتبال برزیل.

 

 

1478505

 

دیدگاه‌ها