کد خبر : 1668846 | 27 بهمن 1398 ساعت 19:14 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی‌کردم دراگان سرمربی تیم‌ملی شود

بختیار: از رفتار حرفه‌ای من سو استفاده شد

تیم صنعت نفت برابر گل‌گهر سیرجان شکست خورد تا چهارمین باخت متوالی این تیم در لیگ برتر رقم بخورد.

بختیار: از رفتار حرفه‌ای من سو استفاده شد

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی هافبک تیم صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره دیدار تیمشان مقابل گل‌گهر سیرجان این چنین گفت: باید این دیدار را می‌بردیم، آنها در نیمه نخست گل زدند و سپس به دفاع رفتند تا در ضدحمله به گل برسند. این دیدار در زمین خودمان بود و بسیار تاسف خوردم که شکست خوردیم، از اتفاقاتی که پیش از بازی افتاد بسیار عصبی بودم اما زمانی که به زمین رفتم تمام تلاشم را کردم تا تیم نتیجه بگیرد و هر چه به بازیکنان گفتم که مراقب ضدحمله حریف باشند اما در نهایت متاسفانه روی یک ضد حمله گل خوردیم و آنها از تک موقعیت خود در نیمه‌دوم توانستند استفاده کنند و بازی را ببرند.

 

هافبک تیم صنعت نفت آبادان در ادامه گفت: اول بگذارید از چندنفر از هم تیمی هایم عذرخواهی کنم، بعد از باخت خیلی عصبی بودم و سر چند نفر از بچه‌ها ناخواسته داد زدم، پس از باخت بسیار عصبی بودم چرا که اصلا انتظار این را نداشتم که از این تیم بخواهیم ببازیم.

 

رحمانی همچنین درباره دنیای نیمکت‌نشینی‌هایش گفت: راستش را بخواهید من یاد گرفته‌ام که حرفه‌ای رفتار کنم، چند وقتی است که در آبادان هستم و تنها کار خودم را انجام میدم اما فکر می‌کنم در زمان آقای اسکوچیچ به ناحق چند بار روی نیمکت بودم و مشکلات شخصی باعث نیمکت‌نشین من بود. بالاخره ایشان مربی بودن و تصمیم نهایی با ایشان بود، این را خوب می دانم و کاملاً حرفه ای تر از ایشان در مواجهه با اتفاقات رفتار کردم. از این اتفاقات خیلی ناراحت هستم و معتقدم که از رفتار من سواستفاده می کنند. با این حال هر وقت هر زمان در ترکیب قرار گرفتم تنها به عشق هواداران خونگرم آبادان جنگیدم تا بتوانم عامل شادی‌شان باشم.

 

رحمانی همچنین درباره بلاتکلیفی نیمکت نفت و حضور تنها کاظم فرحانی روی نیمکت در دیدار با گل‌گهر نیز گفت: از مسئولان می‌خواهم که وضعیت را مشخص کنند واقعاً در بازی با سیرجان روی نیمکت بلاتکلیف بودیم، فقط آقا کاظم کنار زمین بود و دیگر نفراتی که روی نیمکت بودند از کادر پزشکی بودند. آقا بهنام از حضور کنار زمین محروم بود و دیگر اعضای جدید کادر فنی نیز هنوز کارت بازیشان صادر نشده بود. فکر میکنم که تنها بودن آقا کاظم بسیار به ضرر ما بود. برای همه بهتر است که وضعیت تیم خیلی زودتر مشخص شود. در اواخر بازی با گل‌گهر چند بازیکن در پست خودشان بازی نمی کردند یعنی تمرکزشان را از دست داده بودند و باید چند مربی حضور داشت تا حواسشان به همه جای زمین باشد و نکات را به بازیکنان گوشزد کنند. من هم سعی کردم  تا روی نیمکت کمک کنم ، وقتی عقب بودیم به زمین رفتم و تنها فکر و ذکرم برد بود تا مردم خوب آبادان را خوشحال کنیم اما پس از تساوی روی یک غفلت گل خوردیم  متاسفانه بازی را باختیم.

 

وی ادامه داد: اگر قرار است آقا بهنام سرمربی باشد بگویند ایشان سرمربی است و تیم را از بلاتکلیفی در بیاورند، پشت ایشان بایستند تا نفت بتواند به روزهای خوبش بازگردد. اگر تصمیم دیگری هم دارند که اعلام کنند این بلاتکلیفی به سود هیچ کس نیست.

 

بختیار رحمانی همچنین درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: راستش را بخواهید من اصلا انتظار نداشتم که اسکو سرمربی تیم ملی شود، اما حال که ایشان انتخاب شده باید همه کمک کنیم، هر کس که دلسوز تیم ملی است باید پشت تیم باشد. اسکوچیچ با تیم نفت آبادان نتیجه خوبی گرفت  شاید این برای انتخاب سرمربی تیم ملی کافی نباشد اما فکر می‌کنم اگر دراگان بتواند تاکتیک‌هایی که از او دیده‌ام را در تیم ملی به خوبی پیاده کند، می‌تواند در تیم ملی موفق باشد.

 

وی افزود: بعضی می‌گویند که وضعیت ما در گروه انتخابی جام جهانی خیلی بد است، من اصلاً این موضوع را قبول ندارم مگر ما با چه تیم‌هایی همگروه هستیم که بخواهیم از اکنون بترسیم. بحرین و عراق تیم‌های خوبی هستند اما ما بازیکنانی داریم که در اروپا بازی می کنند و یا در آسیا جزو بهترین ها هستند. به‌هرحال همه باید پشت آقای اسکوچیچ باشیم تا تیم بتواند به جام جهانی قطر صعود کند و فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی و عجیبی نیفتد، این مهم را شاهد باشیم.

 

رحمانی در انتها نیز گفت: از صمیم قلب از مردم خوب آبادان بابت اتفاقاتی که این چند روز به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم، مردم بدانند که ما هم به شدت عصبی و ناراحت هستیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این نتایج را جبران کنیم، ما هم انگیزه زیادی برای کسب سهمیه آسیایی داشتیم و اگر می‌خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم باید از دیدار بعد تمام ناکامی ها را جبران کنیم. نیازمند حمایت آن‌ها هستیم و بدانند که ما برای خوشحالی شان از جانمان نیز خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها