کد خبر : 1668948 | 28 بهمن 1398 ساعت 11:11 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

میزبانی قطعی سپاهان از نماینده عربستان در تاشکند

میزبانی سپاهان مقابل نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ازبکستان قطعی شد.

میزبانی قطعی سپاهان از نماینده عربستان در تاشکند

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای نمایندگان ایران مقابل تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان چند سالی است به دلیل مسائل سیاسی در کشور بی طرف برگزار می شود. از این رو سپاهانی ها به عنوان یکی از نمایندگان ایران رایزنی های خود برای میزبانی از النصر عربستان را از مدت ها قبل آغاز کردند و بعد از کش و قوس های فراوان توانستند موافقت کشور ازبکستان برای پذیرایی از این مسابقه را بگیرند.


رضا فتاحی، سرپرست سپاهان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «با درخواست آقای قلعه نویی و رایزنی هایی که روابط بین الملل باشگاه سپاهان انجام دادند، فدراسیون ازبکستان هم همکاری کرد و در نهایت این کشور به عنوان میزبان دیدار ما با النصر عربستان انتخاب و معرفی شد.»


وی افزود: «البته ازبک ها ابتدا ورزشگاهی را به ما معرفی کردند که حدود 500 کیلومتر از تاشکند دور بود و آنجا هتل در خور شان سپاهان نداشت. از این رو مکاتبات و رایزنی هایی انجام دادیم ودر نهایت پذیرفتند که در ورزشگاه لوکوموتیو میزبان النصر باشیم. البته ورزشگاه بنیاد کار که ورزشگاه ملی ازبک ها است، به خاطر بازی های مقدماتی جام جهانی برای ما قابل استفاده نبود و به همین خاطر در ورزشگاه لوکوموتیو این بازی را انجام می دهیم.»


گفتنی است؛ دیدار رفت سپاهان و النصر به میزبانی نماینده ایران روز 13 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها