کد خبر : 1668956 | 28 بهمن 1398 ساعت 11:35 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

نفت آبادان بازهم به اسکوچیچ فرصت داد

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان هنوز از اسکوچیچ به فیفا شکایت نکردند.

نفت آبادان بازهم به اسکوچیچ فرصت داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت آبادان و قبول سرمربیگری تیم ملی ایران توسط این مربی کروات باشگاه جنوبی اعلام کرد او طبق توافق نامه ای که امضا کرده باید در صورت کار در تیم های ایرانی مبلغ 140 هزار دلار به نفت غرامت بدهد. از این رو نفتی ها 5 روز مهلت دادند تا این پول پرداخت شود اما چنین امری میسر نشد.


در چنین شرایطی مسئولان صنعت نفت با اینکه تهدید کرده بودند از سرمربی تیم ملی به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت خواهند کرد اما آنها فعلا چنین کاری انجام ندادند و همچنان به دنبال آن هستند تا ماجرا به صورت مسالمت آمیز در داخل ایران حل شود.


از این رو آنها نامه ای خطاب به اسکوچیچ نوشتند که او هرچه سریع تر غرامت مذکور را پرداخت کند. رونوشت این نامه نیز به فدراسیون فوتبال ارسال شده و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. مسئولان نفت چند روز دیگر نیز به اسکوچیچ فرصت دادند تا غرامت 140 هزار دلاری را پرداخت اما اگر این اتفاق نیفتد، آنها راهی جز شکایت به فیفا ندارند.


نفت آبادان با توجه به مشکلات مالی عدیده ای که دارد، با دریافت 140 هزار دلار از اسکوچیچ می تواند بسیاری از مشکلات خود را حل کند و به همین خاطر مسئولان باشگاه هرطور شده برای گرفتن این پول از سرمربی تیم ملی ایران اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها