کد خبر : 1668963 | 28 بهمن 1398 ساعت 12:09 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

مظاهری 3 اخطاره است، اخباری مصدوم

استرس ویژه کادرفنی تراکتور در پست دروازه

کادرفنی تراکتور نگران محروم شدن رشید مظاهری است.

استرس ویژه کادرفنی تراکتور در پست دروازه

به گزارش "ورزش سه"، با وجود داشتن رشید مظاهری و محمدرضا اخباری به عنوان دو گلر باتجربه فوتبال ایران، تراکتور از ابتدای فصل جاری مشکلی در خط دروازه نداشت و رقابت سالم و جذابی نیز بین این دو دروازه بان شکل گرفته بود.


حالا اما دو اتفاق ناگهانی سبب شده تا کادرفنی تراکتور دچار دغدغه شود. مصدومیتی که برای محمدرضا اخباری پیش آمد و این دروازه بان مجبور شد مینیسک خود را جراحی کند، باعث شده تا مظاهری تک و تنها به کارش ادامه بدهد. از این رو دروازه بان شماره یک تراکتور نیز 3 اخطاره است و با دریافت یک کارت زرد دیگر محروم می شود.


در چنین شرایطی اگر مظاهری در هر مسابقه ای اخطار بگیرد با توجه به اینکه اخباری نیز مصدوم است و مدت نسبتا زیادی در تمرینات حضور نخواهد داشت، تراکتور حداقل در یک بازی با مشکل دروازه بان روبه رو می شود. به صورتی که مظاهری و اخباری هیچ کدام نتوانند برای این تیم بازی کنند و آن وقت فرصت به گلر سوم تراکتور که یک دروازه بان جوان است خواهد رسید.


این مساله حالا به دغدغه ساکت الهامی سرمربی تراکتور تبدیل شده است. او در این باره می گوید: «محمدرضا اخباری مصدوم شده و برایش آرزوی سلامتی دارم. تا جایی که شرایط ایجاب کند من پشت او خواهم بود چرا که در تیم من مصدوم شده است. الان رشید سه اخطاره است و هر بازی برای ما از این حیث یک فینال محسوب می شود و امیدواریم که او کارت زرد نگیرد.»


گفتنی است؛ تراکتور بعد از دیدار روز چهارشنبه در جام حذفی مقابل مس کرمان جمعه 9 اسفند ماه میهمان پارس جنوبی در هفته بیست و یکم لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها