کد خبر : 1668967 | 28 بهمن 1398 ساعت 12:25 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

امیدِ پرسپولیس طلایی می‌شود؟ (عکس)

امید عالیشاه هافبک کناری تیم پرسپولیس در بازی با الدحیل به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و احتمالا در مقابل الشارجه هم فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک شماره ۲ پرسپولیس پس ازاین که تا آستانه جدایی پیش رفت و به ترکیب بازگشت، در دیدار قبلی مقابل الدحیل چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و انگیزه زیادی را هم از خود نشان داد. او با دوندگی بالای خود در سمت چپ بارها مدافعان الدحیل را آزار داد و یک موقعیت نیز به وجود آورد اما بدشانس بود که سانترش منجر به گل نشد.

نکته مهم درباره عالیشاه این است که او یکی از بهترین بازیکنان کناری است و به خصوص برای ارسال سانتر و کات بک، مهره ارزشمندی به حساب می‌آید اما این که چرا پس از درخشش در نیم فصل اول لیگ هجدهم دیگر به ترکیب اصلی نرسید، پرسشی است که بی پاسخ مانده است.

1478676

 

حالا پرسپولیسی ها امیدوارند که امید عالیشاه در صورت بازی با پیراهن سرخ، بدرخشد و برای تیم موثر باشد اما احتمالا یحیی تنها در یک شرایط به عالیشاه بازی خواهد داد و آن این است که پرسپولیس از حریف پیش نباشد. در غیر این صورت بازیکنان تدافعی شانس بیشتری برای بازی خواهند داشت.

عالیشاه پس از جدایی حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس به حساب می‌آید و تجربه زیادی هم در کارنامه دارد و همچنین در فصل جاری سومین گلساز سرخپوشان به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها