کد خبر : 1668989 | 28 بهمن 1398 ساعت 13:35 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

دل پیرو: گواردیولا به درد یوونتوس می خورد

الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس از حضور پپ گواردیولا روی نیمکت این تیم استقبال کرد.

دل پیرو: گواردیولا به درد یوونتوس می خورد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار خبر محرومیت دو ساله منچسترسیتی از لیگ قهرمانان، اخباری در مورد احتمال جدایی گواردیولا از این تیم و حضور روی نیمکت یوونتوس منتشر شده است. الساندرو دل پیرو مدعی شد این سرمربی همه جا کارنامه درخشانی داشته و گزینه خوبی برای بیانکونری محسوب می شود.

 

الساندرو دل پیرو گفت: "با توجه به کارنامه ای که پپ گواردیولا در گذشته ارائه داده و البته عملکرد فعلی او، من تصور می کنم او برای هدایت هر باشگاهی مناسب خواهد بود. گواردیولا موفق به کسب قهرمانی در آلمان، اسپانیا و انگلیس شده و من فکر می کنم جای جام در ایتالیا و فرانسه در کارنامه او خالی است. دیدن گواردیولا در ایتالیا قطعا جالب خواهد بود. این تابستان یک تابستان گرم خواهد بود، خصوصا در فوتبال.

 

1475289

 

هم لیورپول و هم یوونتوس مدعیان بزرگی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا هستند و این چالش پیش روی آنها خواهد بود. و البته چرا رئال مادرید را در بین مدعیان محسوب نکنیم؟ در لیگ قهرمانان مهم نیست شرایط تیم شما در لیگ داخلی تان چگونه پیش می رود، بلکه فضای متفاوتی در این تورنمنت بوجود می آید.

 

عملکرد کریستیانو رونالدو؟ تداوم و کارنامه او در مقابل دروازه فوق العاده است، اگرچه کالچیو تغییر کرده و دیگر آنقدر دفاعی نیست. ادامه این عملکرد و شجاعت و حرفه ای بودن رونالدو، باعث خوشحالی هواداران زیادی در تورین خواهد شد."

دیدگاه‌ها