کد خبر : 1669014 | 28 بهمن 1398 ساعت 15:44 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: از خستگی شهرخودرو باید استفاده کنیم

نفت مسجدسلیمان باید در دیدار آینده در مشهد به مصاف شهر خودرو نماینده ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برود.

ابراهیمی: از خستگی شهرخودرو باید استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی وینگر تیم نفت مسجدسلیمان که این فصل عملکرد درخشانی داشته، درباره وضعیت تیمشان اینچنین توضیح داد: مدتی است که با صلاحدید کادرفنی تمرینات خود را در تهران برگزار می‌کنیم، بازی‌های دوستانه خوبی داشته ایم و همه بازیکنان در این دیدارها محک خورده‌اند. فکر می‌کنم شرایط مهیاست تا با قدرت در ادامه مسابقات حاضر باشیم.


وی درباره دیدار بعدی با شهر خودرو مشهد در مشهد نیز گفت: این سومین باری است که در برابر شهرخودرو قرار می‌گیریم، یک بار در لیگ برتر با آنها مساوی کردیم و در جام حذفی توانستیم مقابلشان پیروز شویم. شناخت خوبی از آنها داریم. آنها نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی هستند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم اما قطعا با توجه به تعداد بازی‌هایشان خستگی بیشتری در بدن‌هایشان خواهد بود و باید از این موضوع بیشتری استفاده را بکنیم.

 

ابراهیمی همچنین گفت: یک بازی کمتر نسبت به اکثر تیم‌ها داریم و اگر بتوانیم در دیدار با شهر خودرو سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم، وضعیت بسیار خوبی در ادامه لیگ خواهیم داشت تا بتوانیم به هدف‌های بزرگی برسیم. همان‌قدر که دیگر تیم‌ها برای رسیدن به سهمیه آسیایی شانس دارند، ما هم شانس داریم. از هواداران عزیز می‌خواهم که به مانند بازی‌های قبل کنارمان باشند تا بتوانیم در کنار هم به موفقیت‌های بزرگ برسیم و موفقیت را جشن بگیریم.

دیدگاه‌ها