کد خبر : 1669035 | 28 بهمن 1398 ساعت 16:25 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

با ادامه نمایش های ضعیف؛

چهار تیم اماراتی از لیگ قهرمانان حذف می‌شوند؟

فوتبال امارات در کابوس سختی گرفتار شده است و هر چهار تیم این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، سه شکست و یک تساوی در هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زنگ خطری برای فوتبال امارات به شمار می رود و حالا در هفته دوم آنها برای کسب نتیجه تحت فشار بیشتری قرار گرفته اند.


العین: شروع تله بزرگ ترین نام


با العین امارات شروع می کنیم که مهم ترین تیم فوتبال امارات به شمار می رود، ولی این تیم بدترین نتیجه هفته اول رقابت ها را کسب کرد و با چهار گل در خانه مقابل سپاهان شکست خورد تا شرایط سختی در گروه سوم رقابت ها که از آن به عنوان گروه مرگ یاد می کنند، در پیش داشته باشد. العین امروز و در دومین دیدار در عربستان به مصاف النصر می رود و حداقل به یک امتیاز این مسابقه بیرون از خانه نیاز خواهد داشت.

 

1478755

 

الشارجه؛ صدرنشین هم با شکست آغاز کرد


الشارجه یکی از هم گروهی های پرسپولیس به شمار می رود که حالا در دومین گام و در شرایطی به قهرمان سابق لیگ ایران رسیده که هر دو در صدر جداول لیگ هایشان هستند و هر دو نیز اولین دیدارشان را مقابل تیم های الدحیل و التعاون با شکست پشت سر گذاشته اند. الشارجه نیز شرایطی مشابه پرسپولیس دارد و این دیدار که روز آینده برگزار می شود، می تواند یکی از حساس ترین مسابقات هفته دوم رقابت ها در غرب آسیا باشد.

 

1478754

 

الشباب الاهلی؛ سناریویِ تکراریِ باخت


شکست 2 بر 1 شباب الاهلی مقابل پاختاکور سومین شکست نماینده های امارات بود؛ دیداری که به میزبانی پاختاکور برگزار شد و یکی دیگر از باخت های تلخ فوتبال ازبکستان را در هفته اول رقم زد. این تیم امروز در شرایطی باید به مصاف الهلال قهرمان دور قبل مسابقات می رود که پاختاکور در حال کسب دومین پیروزی اش مقابل شهرخودرو است و در صورت شکست نماینده امارات مقابل نماینده عربستان، تکلیف گروه تقریبا مشخص می شود و این نماینده امارات نیز در آستانه حذف قرار می گیرد.

 

الوحده تنها تک امتیازی فوتبال امارات


الوحده یکی دیگر از تیم های سرشناس فوتبال امارات به شمار می رود، که در گروه استقلال تهران قرار دارد و هفته اول رقابت ها با یک تساوی برای این تیم خاتمه یافت. بهترین نتیجه اماراتی ها با تساوی الوحده مقابل الاهلی در امارات رقم خورد و حالا این تیم باید در عراق و در دومین هفته به مصاف الشرطه برود.

 

همانطور که مشخص است، بازی های سختی در هفته های آینده پیش روی نماینده های امارات قرار دارد و در صورت ادامه روند ضعیفی که 4 تیم این کشور دارند، روزهای تلخی برای هواداران اماراتی رقم خواهد خورد.

 

1478756

دیدگاه‌ها