کد خبر : 1669036 | 28 بهمن 1398 ساعت 16:45 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاهزودا در لیگ اسپانیا چه می کند؟ (عکس)

ستاره دنیای خوانندگی آسیای میانه میهمان ویژه اتحادیه لالیگا بود و بازی کادیز و مالاگا از دسته دوم اسپانیا را به تماشا نشست.

به گزارش "ورزش سه"، خواننده ازبک و اینفلوئنسر سابق لالیگا، "شاهزودا"، در دیدار روز گذشته کادیز و مالاگا از دسته دوم لیگ اسپانیا حضور یافت. او در ورزشگاه راموس دی کارانسا مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت.

شاهزودا که مشهورترین خواننده آسیای میانه محسوب می شود، پیش از این در مراسم رونمایی از توپ رسمی لالیگا نیز حاضر شده بود و این بار میهمان ویژه دیدار کادیز و مالاگا از هفته 24 لیگ دسته دوم اسپانیا بود.

 

 

1478770

 

 

شاهزودا که جایزه بهترین هنرمند آسیای میانه را نیز کسب کرده، در ورزشگاه کارانسا مورد استقبال رئیس باشگاه کادیز، رئیس مارکتینگ و نیز بازیکنان این باشگاه قرار گرفت. برای او تور بازدید از شهر کادیز نیز تدارک دیده شده بود و توانست با فرهنگ این قسمت از اسپانیا نیز آشنا شود.

شاهزودا که از علاقه مندان سرسخت فوتبال است، در این رابطه گفت:« نگاه ها در اسپانیا به فوتبال خاص و متفاوت است. فوتبال چیزی فراتر از یک ورزش و  در واقع یک سبک زندگی است؛ شبیه چیزی که در کشور من و آسیای میانه وجود دارد. فوتبال در منطقه ما مثل یک مذهب است و هواداران اگر بازی های لالیگا پخش زنده داشته باشد، تا نیمه های بامداد نیز به تماشا می نشینند.  برای من بازدید از کادیز افتخار بزرگی بود. شهری زیبا و پرانرژی که در آن توانستم یک فوتبال جذاب را تماشا کنم.»

 

 

1478769

 

 

اتحادیه لالیگا در تلاش است تا بتواند استراتژی خود را در آسیای میانه توسعه دهد و این مهم به کمک و حمایت نماینده رسمی اش قیس رحمانی میسر خواهد شد:« ما در منطقه ای مشغول فعالیت هستیم که در آن بیش از 200 میلیون نفر زندگی می کنند و رشد و توسعه فوتبال در آن توقف ناپذیر است. این رویداد در نتیجه گسترش بین المللی لالیگا تحت پروژه شبکه جهانی لالیگا در سال 2017 آغاز شد و از ان زمان ما رویدادهای مهم مختلفی را در این منطقه سازماندهی کرده ایم. از جمله یک بازی در تاشکند با حضور تیم زیر 15 ساله های ایبار، تاسیس مدارس فوتبال تحت نظارت لالیگا و نیز سازماندهی برای تماشای ال کلاسیکو در ورزشگاه تاشکند با خضور 13 هزار نفر.»

 

 

 

دیدگاه‌ها