کد خبر : 1669048 | 28 بهمن 1398 ساعت 16:15 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل مدعیان آینده توپ طلا در وست فالن (عکس)

دیدار فردا شب بروسیا دورتموند و پی اس جی در واقع به نوعی جدالی بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند نیز محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فردا شب با انجام دو بازی آغاز خواهد شد. لیورپول و اتلتیکو در وندامتورپولیتانو و دورتموند و پی اس جی در وست فالن.

بازی بین پی اس جی و دورتموند از بسیاری جهات حائز اهمیت و جذاب خواهد بود. پی اس جی تیم متمول فرانسوی هرگز نتوانسته از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فراتر برود و در سال های اخیر نیز در یک هشتم نهایی حذف شده است.

بازگشت توماس توخل به وست فالن و رویارویی با تیم سابقش یکی از جذابیت های بازی است ولی بدون شک مهمترین اتفاق را می توان در دوئل بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند جست و جو کرد.

 

ستاره 21 ساله فرانسوی از سال 2017 بود که خود را به دنیا فوتبال معرفی کرد. امباپه می توانست از موناکو راهی رئال شود ولی ترجیح داد در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد. او به همراه نیمار رهبر پروژه جدید تیم پاریسی هستند. امباپه را نزدیک ترین گزینه برای جانشینی مسی و رونالدو در فتح توپ طلا می دانند. بازیکنی که شایعات انتقالش به رئال نیز همواره شنیده می شود.

روبروی او فردا ارلینگ هالند پدیده نروژی این فصل اروپا حضور خواهد داشت. ستاره 19 ساله که اخیرا از سالزبورگ به دورتموند پیوست و در 45 روز گذشته موفق به زدن 8 گل برای زنبورها در بوندسلیگا شده است.

بسیاری معتقدند هالند با ادامه روند پیشرفتش می تواند مدعی کسب توپ طلا در آینده ای نه چندان دور باشد. کسی چه می داند؛ شاید این دو مسی و رونالدوی آینده فوتبال دنیا هستند.

 

دوئل این دو به تیتر یک شماره امروز نشریه اکیبپ تبدیل شده است:

 

1478765


 

1478765

 

 

دیدگاه‌ها