کد خبر : 1669062 | 28 بهمن 1398 ساعت 17:47 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی به هیچ چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند

گزارش تمرینات السد به روایت رسانه های قطری

فردا سه شنبه در چار چوب رقابت های لیگ قهرمانان، تیم سپاهان در قطر به مصاف السد خواهد رفت .این تیم امروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار زیر نظر سرمربی سرشناس خود برگزار می کند.

گزارش تمرینات السد به روایت رسانه های قطری

 به گزارش "ورزش سه "،  یکی از رسانه های قطری  طی گزارش مفصلی به آخرین تمرینات تیم فوتبال السد درآستانه دیدار این تیم مقابل سپاهان پرداخت که در ادامه به آن  خواهیم پرداخت:


روز گذشته تیم فوتبال السد قطر تمرینات آماده سازی خود را برای بازی در مقابل سپاهان ایران که قرار است روز سه شنبه (فردا) برگزار شود  پی گرفت.


السدی ها در دومین دیدار از مرحله گروهی خودشان به مصاف سپاهان ایران خواهند رفت که با توجه به اینکه آنها میزبان این دیدار محسوب می شوند و در مقابل تماشاگرانشان به میدان می روند مجبور هستند تا هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.


 ژاوی هرناندز سرمربی سرشناس و برجسته السدی ها پس از آنالیز دقیق سپاهان خصوصا در دیدار مقابل العین، به شدت روی پیروزی و شکست آنها برنامه ریزی کرده است که در آن دیدار نماینده این تیم موفق شد با 4 گل  العین را شکست دهد.


 ژاوی با برنامه ریزی دقیق و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم حریف به هیچ چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی کند، خصوصا اینکه در دیدار اول مقابل النصر عربستان در ریاض به تساوی دست یافتند. انتظار می رود ژاوی با ایجاد تعادل و هماهنگی بین خط دفاعی و افزایش فشار در خط حمله قدرتمندش نسخه نماینده ایران را بپیچد.


 او  چند بار تمرینات را متوقف کرد تا اشتباهات بازیکنانش را اصلاح کند و دستورات لازم را به یارانش بدهد. ضمن آنکه  او هشدار جدی به مدافعین می داد تا بدون خطا مهاجمان را کنترل کنند، چرا که اعتقاد داشت نباید بدون دلیل خاصی به تیم حریف موقعیت گل داد.


بازیکنان الزعیم (لقب السد در قطر) پس از بازگشت از ریاض طی تمرینات نشان دادند که از انگیزه کافی برای پیروزی مقابل سپاهان برخوردار هستند. آنها قصد دارند تا بهترین شروع را در ورزشگاه خانگی در برابر تماشاگران داشته باشد.  


امروز السد اخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد محل انجام این بازی برگزار می کند و پس از آن ژاوی لیست بازیکنان منتخب خود را برای این دیدار اعلام خواهد کرد که به احتمال  زیاد با لیست اخرین مسابقه این تیم تفاوت چندانی نخواهد داشت.


 گفتنی است بازیکنان جوان و به نوعی تیم ب این تیم روز گذشته در جام حذفی به میدان رفتند که در آن بازی موفق شدند در ضربات پنالتی النصر را شکست دهند.

دیدگاه‌ها