کد خبر : 1669128 | 28 بهمن 1398 ساعت 21:54 | 199.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض به تصمیم تیم داوری حتی از سوی عربستانی‌ها

سرقت گیتار ارسلان توسط کمک داور کره‌ای!

سعد الحارثی فعال توئیتری و خبرنگار فوتبال عربستان با سوت پایان بازی به پیروزی الاهلی کنایه زد.

سرقت گیتار ارسلان توسط کمک داور کره‌ای!

به گزارش "ورزش سه"، الحارثی که با پست های جنجالی اش درباره فوتبال ایران شناخته می شود و در فوتبال ایران برای خود طرفدارانی جمع کرده است، به محض اتمام بازی با انتشار تصویری از داور بازی اینطور توئیت کرده: "لبیه یازولک!"

 

او در این توئیت با انتشار یک قلب سبز به نشانه رنگ پیراهن الاهلی و پرچم کره جنوبی به تشکر از کمک داور کره ای پرداخته که گل دوم استقلال که به زیبایی هر چه تمام تر توسط ارسلان مطهری به ثمر رسیدرا مردود اعلام کرد.

 

1478859

 

تصمیمی که هیچ یک از کارشناسان داوری آن را تایید نمی کنند. این تصمیم که به واسطه حضور محمد دانشگر در محوطه جریمه در لحظه گل و به بهانه‌ی بلاک کردن دید دروازه‌بان گرفته شد، باعث شد تا گل استقلال رد شود.


جالب اینکه الحارثی به این توئیت بسنده نکرد و توئیت دیگری منتشر کرده و با کنایه نوشته: نفوذنا قوی جدًا فی الاتحاد الآسیوی (نفوذ ما در لیگ قهرمانان آسیا جدا قوی است!)

 

1478861

 

او این توئیت را روی تصویری از لحظه شوت ارسلان مطهری زده که از زاویه ای گرفته شده که نشان می دهد دروازه بان الاهلی برای شیرجه به سمت توپ هیچ مانعی نداشته و صحنه را زیر نظر گرفته بود؛ کما اینکه او بعد از گل دیدنی مهاجم استقلال، اعتراضی به گل شدن توپ نداشته.

 

در پایان مسابقه وریا غفوری به سمت داور کره ای رفت و از او بابت اشتباه کمکش گلایه کرد. کارشناسان مختلف داوری در ایران درباره این صحنه معتقد بودند که کمک داور اشتباه کرده است.

 

در ادامه نظرات برخی کارشناسان ایرانی درباره صحنه گل دوم استقلال و مردود شدن عجیب آن از سوی کمک داور کره‌ای را مشاهده می‎کنید:

 

محمد فنایی: این ضربه از فاصله تقریباً 30 متری به ثمر رسیده است و این در حالی است که دروازه‌بان کاملاً اشراف و دید کامل به توپ داشت و در واقع عکس‌العملی نمی‌توانست از خود نشان دهد و این گل کاملاً در موقعیت درست به ثمر رسید.


سعید مظفری زاده: در دقیقه 89 استقلال یک گل دیرهنگام زد و داور به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد، از دوربین پشت کاملا مشخص است دروازه بان کاملا صحنه را می دید و دانشگر تاثیری روی گل و توپ نداشت.


نوید مظفری: ارسلان مطهری به هیچ وجه جلوی دید گلر را نگرفته بود و داور در این صحنه کاملا مرتکب خطا شد.

 

برخی از کاربران توئیتری نیز با این پست‌ها به این سرقت عجیب از استقلال و شادی گل گیتاری ارسلان مطهری اشاره کرده‌اند:

 

1478862

 

1478863

 

1478864

 

1478865

دیدگاه‌ها