کد خبر : 1669132 | 28 بهمن 1398 ساعت 22:01 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

فنایی:ظرفیت داوران کره ای همین مقدار است

داور پیشکسوت ایرانی با اعلام اینکه فاصله ضربه تا دروازه حدود 30 متر بوده است اعتقاد دارد گل دوم استقلال در موقعیت کاملاً سالمی به ثمر رسیده بود.

فنایی:ظرفیت داوران کره ای همین مقدار است

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، مقابل تیم فوتبال الاهلی در حالی تن به شکست داد که این تیم در دقیقه 87 توسط ارسلان مطهری مهاجم آماده این روزهای خودش به گل دست‌یافت، اما درنهایت ناباوری کمک‌داور کره‌ای این گل را به علت حضور دانشگر در منطقه آفساید و ممانعت از دید گلر الاهلی مردود اعلام کرد.


 در همین رابطه با محمد فنایی کمک‌داور فینال جام جهانی 1994 تماس گرفتیم و نظر وی را در همین رابطه جویا شدیم.


 وی در ابتدا با صحیح دانستن گل دوم مطهری گفت: «این ضربه از فاصله تقریباً 30 متری به ثمر رسیده است و این در حالی است که دروازه‌بان کاملاً اشراف و دید کامل به توپ داشت و درواقع عکس‌العملی نمی‌توانست از خود نشان دهد و این گل کاملاً در موقعیت درست به ثمر رسید.»


 فنایی در ادامه با اشاره به اینکه داوری دیدار پر از اشتباه محرز به ضرر استقلال بود اظهار داشت: «من اعتقاد دارم خطای روی علی دشتی در محوطه جریمه پنالتی بود و مدافع حریف به پشت پای او ضربه زد. در خصوص صحنه پنالتی الاهلی من معتقدم بازیکن با زیرکی از سید حسین حسینی پنالتی گرفت.در ادامه خطای روی آرش رضاوند پنالتی به‌درستی اعلام شد و همچنین من اعتقاد دارم داور می‌توانست یکی از بازیکنان الاهلی را به دلیل تکل دو پا از زمین اخراج کند.


او در خصوص اینکه آیا شما قصد و غرضی در امر داوری می‌بینید افزود: «من به‌هیچ‌وجه چنین نظری ندارم و معتقدم ظرفیت داوران کره‌ای تا همین حد است و این کادر جوان قادر به اداره این بازی نبودند.»

دیدگاه‌ها