کد خبر : 1669139 | 28 بهمن 1398 ساعت 23:10 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: من 4 باشم، سیمئونه 12 است!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش در بازی برابر اتلتیکو مادرید و سرمربی پرشورش، دیگو سیمئونه، کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کلوپ: من 4 باشم، سیمئونه 12 است!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فردا شب در مرحله رفت یک هشتم نهایی مهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. لیورپول در این فصل نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و در آستانه قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار دارند. از سوی دیگر به نظر می رسد که شاگردان یورگن کلوپ انگیزه فراوانی برای تکرار قهرمانی خود در چمپیونزلیگ داشته باشند.

 

یورگن کلوپ پیش از بازی حساس تیمش برابر اتلتیکو مادرید گفت: " فکر می‌کنم که برای هر بازیکن فوتبال، حضور در برابر تیمی مانند اتلتیکو مادرید یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. آنها تیم خوبی هستند و آنقدر که هواداران فوتبال می‌گویند هم فصل بدی را پشت سر نمی گذارند. "

 

 

1474895

 

 

کلوپ در ادامه گفت:" ما به خودمان به عنوان تیمی نگاه می کنیم که می تواند به فینال برسد و قهرمان شود. البته ما یکی از شانس‌های قهرمانی هستیم. ما تلاش می کنیم که خودمان را به عنوان یک مدعی نشان دهیم."

 

 

1476640

 

 

کلوپ درباره سیمئونه نیز گفت:" ️سیمئونه ۸ سال این جا حضور داشته که به طور قطع ۷ سال آن بهتر از ۵۰ سال گذشته تاریخ باشگاه اتلتیکو بوده است. آن ها باید تغییراتی در تیم شان ایجاد می کردند اما با این وجود هواداران خیلی به شما فرصت این کار را نمی دهند.

هواداران می گویند که من کنار زمین احساساتی هستم. اگر سطح احساسی بودن من 4 است، می توانم بگویم که سیمئونه 12 است یا حتی بیشتر. در مقابل او، من شبیه شخصیت سریال کیندرگارتن کوپ (با بازی آرنولد شوارتزنگر) هستم.

در همه این سال ها، 8 سال، که زمان خیلی طولانی ای است، او سطح احساساتش را حفظ کرده است. این واقعا فوق العاده است.  تیم او همیشه از نظر سازماندهی در کلاس جهانی است. به همین دلیل او یکی از بهترین هاست. ما یکی دو بار همدیگر را دیدیم و بعد از شکست ها یا پیروزی های بزرگ، چند پیام رد و بدل کردیم و فردا بازی بسیار نزدیکی خواهد بود و ما برای اولین بار مقابل هم قرار می گیریم که بسیار جذاب است."

دیدگاه‌ها