کد خبر : 1669142 | 28 بهمن 1398 ساعت 23:22 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

جای خالی تماشاگران ایرانی در آسیا

طوفان زرد دیگری از آسیای میانه در راه است؟

پاختاکور به لطف دومین بازی خانگی و حمایت هوادارانش، شش امتیازی شد تا در حضور الهلال به صدر گروه B جام باشگاه ها تکیه بزد.

طوفان زرد دیگری از آسیای میانه در راه است؟

به گزارش "ورزش سه" در حالی که AFC میزبانی تیم های باشگاهی کشورمان را در دور رفت رقابت های ACL 2020 سلب کرده، تیم های همگروه نمایندگان کشورمان در حال بهره برداری از این موقعیت ویژه هستند و با سود جستن از این فرصت بادآورده در حال جمع آوری امتیازات لازم هستند.


پاختاکور که پس از قرعه کشی مسابقات به نظر نمی رسید راه آسانی برای صعود از دور گروهی رقابت های جام باشگاه های آسیا داشته باشد پس از کسب پیروزی مقابل شباب الاهلی امارات، به لطف میزبانی مجدد و حمایت هوادارانش به دومین پیروزی خود دست یافت تا در شرایط ایده آلی در جدول گروه قرار گیرد و حتی بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی، صدرنشین فعلی گروه باشد.

 

1478879


این در حالی است که نماینده کشورمان با قرار گرفتن در این شرایط ناعادلانه با تجربه ای بسیار دشوار مواجه شده چرا که امتیاز میزبانی و حمایت هواداران پرشوری که قطعا استادیوم امام رضای مشهد را پر می کردند در اولین تجربه آسیایی می توانست کمک بسیار زیادی به سرآسیایی و شاگردانش کند اما آنها حالا باید با این بی عدالتی بجنگند؛ چیزی که در ادامه رقابت ها کارشان را بسیار سخت خواهد کرد.


وقتی تیمی مثل پاختاکور با اینکه ظرفیت ورزشگاه اختصاصی اش در تاشکند و جدال حساس شهرخودرو تکمیل نشده بود به واسطه دو میزبانی پیاپی به نتایج مطلوب دست پیدا کند، انگیزه و روحیه این تیم هم افزایش خواهد یافت. چه بسا همین امتیازات ابتدای کار موجب حمایت هر چه بیشتر هواداران پر سر و صدای ازبک از پاختاکور شود و در ادامه به کمک شاگردان آرولادزه بیاید و آنها بتوانند رویای آقایی در آسیا را به حقیقت تبدیل کنند.

 

 

دیدگاه‌ها