کد خبر : 1669167 | 29 بهمن 1398 ساعت 09:23 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: هری مگوایر باید اخراج می‌شد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی نسبت به داوری دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد معترض است.

لمپارد: هری مگوایر باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیداری تعیین کننده در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان و در شرایطی که VAR با مردود کردن دو گل نقش مهمی در رقم خوردن نتیجه داشت، با دو گل در خانه مغلوب یونایتد شد. فرانک لمپارد مدعی شد تیمش شانس های زیادی خلق می کند، اما قادر به استفاده از آنها نیست.

 

فرانک لمپارد گفت: "این یک شب دشوار برابر میچی باتشوایی بود  عملکرد مهاجمان از روی تعداد گل هایی که آنها به ثمر می رسانند قضاوت می شود. ما از سوی مهاجمان به گلزنی نیاز داریم و این اتفاق در طول این فصل رخ نداده است. ما نمی توانیم در تمام طول فصل به توانایی های تامی آبراهام تکیه کنیم و عملکرد یک مهاجم بر اساس تعداد گل هایی که به ثمر می رساند، قضاوت می شود.

 

1465701

 

سبک گل هایی که دریافت می کنیم و بازی هایی که در آن مغلوب می شویم برایم خوشایند نیست. ما در این دیدار در برخی لحظات اشتباهات احمقانه ای انجام دادیم، اما اینجا لیگ برتر است و شما باید در بازی هایتان به گل رسیده و پیروز شوید.

 

تصمیمات داوری اهمیت زیادی دارم و من تصور می کنم کارکرد تکنولوژی بازبینی صحنه نیز باید همین باشد. در صحنه‌ای که هری مگوایر مرتکب خطا شد این اتفاق در مقابل من رخ داد و من مطمئن هستم که باید اخراج می شد.

 

من نمی خواهم در مورد پنجره نقل و انتقالاتی صحبت کنم. واضح است که ما شانس زیادی ایجاد می کنیم، اما نمی توانیم آنها را تبدیل به گل کنیم. من علاقه ای ندارم در مورد حسرت ها و پشیمانی هایمان حرف بزنم."

 

دیدگاه‌ها