کد خبر : 1669200 | 29 بهمن 1398 ساعت 11:37 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند؛

گزارش تمرینات السد به روایت رسانه‌های قطری

امروز در چار چوب رقابت های لیگ قهرمانان، تیم فوتبال سپاهان در کشور قطر به مصاف السد خواهد رفت. این تیم دیروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار زیر نظر سرمربی سرشناس خود برگزار کرد.

گزارش تمرینات السد به روایت رسانه‌های قطری

 به گزارش "ورزش سه "،  الرایه طی گزارش مفصلی به آخرین تمرینات تیم فوتبال السد در آستانه دیدار این تیم مقابل سپاهان پرداخت که در ادامه به آن  خواهیم پرداخت.


السدی ها در دومین دیدار از مرحله گروهی خودشان به مصاف سپاهان ایران خواهند رفت که با توجه به اینکه آنها میزبان این دیدار محسوب می شوند و در مقابل تماشاگرانشان به میدان می روند مجبور هستند تا هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.


 ژاوی هرناندز سرمربی سرشناس و برجسته السدی ها پس از آنالیز دقیق سپاهان خصوصا در دیدار مقابل العین، به شدت روی پیروزی و شکست آنها برنامه ریزی کرده است که البته در آن دیدار نماینده ایران موفق شد با 4 گل  العین را شکست دهد.


 ژاوی با برنامه ریزی دقیق و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم حریف به هیچ چیزی جز شکست سپاهان فکر نمی کند، خصوصا اینکه در دیدار اول مقابل النصر عربستان در ریاض به تساوی دست یافتند. انتظار می رود ژاوی با ایجاد تعادل و هماهنگی بین خط دفاعی و افزایش فشار در خط حمله قدرتمندش تلاش کند تا نسخه نماینده ایران را بپیچد.

 

1478800


 او در طی تمرینات چندین بار کار را متوقف کرد تا اشتباهات بازیکنانش را اصلاح کند و دستورات لازم را به یارانش بدهد. ضمن آنکه  او هشدار جدی به مدافعین می داد تا بدون خطا مهاجمان را کنترل کنند، چرا که اعتقاد داشت نباید بدون دلیل خاصی به تیم حریف موقعیت گل داد.


بازیکنان الزعیم ( لقب السد در کشور قطر) پس از بازگشت  از ریاض در طی تمرینات نشان دادند که از انگیزه کافی برای پیروزی مقابل سپاهان برخوردار هستند. آنها قصد دارند تا بهترین شروع را در ورزشگاه خانگی در برابر تماشاگران داشته باشد.  


دیروز  السد آخرین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد محل انجام این بازی برگزار کرد و پس از آن ژاوی لیست بازیکنان منتخب خود را برای این دیدار اعلام کرد که با لیست آخرین مسابقه این تیم تفاوت چندانی نداشت.


 گفتنی است بازیکنان جوان و به نوعی تیم ب این تیم دو روز گذشته در جام حذفی به میدان رفتند که در آن بازی موفق شدند در ضربات پنالتی النصر را شکست دهند.

 

دیدگاه‌ها