کد خبر : 1669212 | 29 بهمن 1398 ساعت 12:19 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ تند ونگر به انتقادات اونای امری

آرسن ونگر، سرمربی اسبق آرسنال پاسخ انتقادات اونای امری را داد.

پاسخ تند ونگر به انتقادات اونای امری

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی آرسن ونگر از آرسنال پس از دو دهه، این اونای امری بود که هدایت توپچی ها را بر عهده گرفته و البته در اوایل فصل جاری برکنار شد و جای خود را به میکل آرتتا داد. اونای امری چندی قبل مدعی شد آرسنال را در شرایط بدی تحویل گرفته، اما آرسن ونگر مدعی شد زمان حضور او روی نیمکت توپچی ها شرایط دشوارتر بوده است.

 

1478994

 

آرسن ونگر گفت: "وقتی من هدایت آرسنال را بر عهده گرفتم این تیم از دو سال قبل در مسیر یک شیب نزولی قرار داشت. ما این روند ضعیف را متوقف کرده و حتی شروع به بازسازی این باشگاه کردیم. ما به فینال لیگ اروپا رسیده و موفق به کسب مقام پنجم در لیگ برتر شدیم، آن هم در شرایطی که تنها یک امتیاز با تاتنهام فاصله داشته و در پنج دیدار پایانی خود فقط یک امتیاز کسب کردیم.

 

ما می توانستم به لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم، اما در پایان همه چیز بد پیش رفت. اما به هر حال آرسنال در آن مقطع در مسیر پیشرفت بود و ما فصل خوبی توام با نشانه های پیشرفت را سپری کرده بودیم. همچنین در سال 2017 ما 75 امتیاز کسب کردیم و قهرمان جام حذفی شدیم، بنابراین شما نمی توانید بگویید که آرسنال در حال سقوط بوده و سال قبل تر از آن نیز ما در لیگ دوم شدیم.

 

سال 2018 سال آخر من بوده و بسیار دشوار گذشت. آرسنال باشگاهی است که از نظر مالی در موقعیت بسیار قدرتمندی قرار داشته و این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد. وقتی سرمربی تیمی می شوید تنها باید به نتیجه گرفتن فکر کرده و به اطراف خود نگاه نکنید. این تنها کاری است که می توانید انجام دهید."

 

 

دیدگاه‌ها