کد خبر : 1669213 | 29 بهمن 1398 ساعت 12:29 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور با الهامی در هردوجام مدعی قهرمانی است

اخباری: پرشورها مثل همیشه شرمنده‌‎ام کردند

دروازه بان مصدوم تراکتور می گوید هواداران این تیم طی روزهای گذشته شرمنده اش کردند و امیدوار است بتواند پاسخ محبت شان را بدهد.

اخباری: پرشورها مثل همیشه شرمنده‌‎ام کردند

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا اخباری را می توان یکی از بدشانس ترین دروازه بان های فوتبال ایران دانست. او که تا دو سه سال قبل پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، به دلیل مشکلاتی که در سایپا پیدا کرد کمی از فوتبال دور شد. حالا اما امسال در تراکتور بازگشت خوبی داشت و انگیزه زیادی هم پیدا کرد تا بتواند دوباره به روزهای اوج خود برگردد اما مصدومیتی که برایش پیش آمد، مانع از این امر شد. اخباری به دلیل پارگی مینیسک مجبور شد پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و این روزها در تلاش است تا با فیزیوتراپی هر چه سریع تر به ترکیب تراکتور برگردد.


دروازه بان محبوب تراکتور درباره وضعیت پای مصدومش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خوشبختانه عمل جراحی موفقیت آمیزی داشتم و جا دارد از دکتر کیهانی تشکر کنم که واقعا برایم زحمت کشید. این روزها نیز تمرینات فیزیوتراپی را دنبال می کنم تا بتوانم هرچه سریع تر به فوتبال برگردم و دوباره در تیم محبوبم باشم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.


وی ادامه داد: جا دارد از هم تیمی هایم در تراکتور و هواداران بی نظیر این تیم تشکر کنم. مثل همیشه پرشورها شرمنده ام کردند. در این مدت آنها با پیام های محبت آمیز و روحیه بخش خود به من کمک کردند تا انگیزه مضاعفی بگیرم و با تلاش زیادی تمریناتم را انجام دادم تا هر چه زودتر برگردم. دست تک تک هواداران تراکتور را می بوسم و آنها بدانند که تا ابد مدیون شان هستم و البته برای سربلندی شان هرکاری انجام می دهم.

 

1439538


اخباری با اشاره به اینکه ساکت الهامی سرمربی تراکتور اعلام کرده پشت این دروازه بان می ایستد، بیان کرد: از آقا ساکت ممنونم. ایشان به من لطف دارد. از زمان حضور او تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده و انشاالله با همین رویه بچه ها بتوانند به صدرجدول برسند و در هر دو جام مدعی قهرمانی باشند. شک ندارم ما ابزار موفقیت را داریم و انشاالله اتفاق بدی نیفتد و همه چیز آنطور که دوست داریم پیش برود.


دروازه بان تراکتور در پاسخ به این پرسش که چه زمانی آماده بازگشت به میادین می شود، تاکید کرد: من تلاش می کنم هر چه سریع تر این اتفاق بیفتد. این روزها از صبح تا عصر فیزیوتراپی می کنم و تلاشم بر این است تا به زودی تمرینات سبکم را آغاز کنم. اما همانطور که می دانید جراحی کردم و کمی نقاهتم زمان می برد.


اخباری در پایان افزود: به هواداران تراکتور قول می دهم روزی که به تمرینات برگردم مثل همیشه همه کار خواهم کرد تا محبت هواداران را جبران کنم. امیدوارم خدا هم کمک کند و بتواند یک بار دیگر جلوی پرشورها رو سفید شوم.

 

 

دیدگاه‌ها