کد خبر : 1669215 | 29 بهمن 1398 ساعت 12:44 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

اوضاع ما بحرانی نیست

شیری: دوباره به همان تیم خوب تبدیل می‌شویم

حامد شیری بازیکن با تجربه نساجی اصلا اعتقاد به بحرانی شدن وضعیت این تیم ندارد و می گوید تیم با توجه به نفراتی که در اختیار دارد بازی های خوب و نتایج خوب خود را تکرار خواهد کرد.

شیری: دوباره به همان تیم خوب تبدیل می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن با تجربه که این فصل هم در خط دفاع و هم هافبک برای تیم نساجی بازی کرده در خصوص بازی های هفته های اخیر و امتیازاتی که از دست رفت، می گوید:« ما شکست در برابر سایپا و شاهین شهرداری بوشهر را فراموش کرده بودیم و برای شکست پارس جنوبی هم خوب تمرین کرده بودیم و هم انگیزه داشتیم. اما شرایط در این بازی نرمال نبود. بارش باران زمین را پر از آب کرده بود و این برای ما که روی زمین بازی می کنیم سخت بود. از سویی بارش باران موجب شد تا تماشاگران زیادی راهی خانه های خود شوند. البته ما هم شرمنده کسانی شدیم که در استادیوم ماندند و بازی را زیر بارش باران تماشا کردند و هم تماشاگرانی که استادیوم را ترک کرده بودند.»

 

حامد شیری ادامه داد: «اصلا من اعتقادی به بحرانی بودن اوضاع تیم نساجی ندارم. البته درست است ما در سه هفته اخیر امتیازات حساسی را از دست دادیم اما یک تیم خوب و با کیفیت هستیم و به طور حتم در بازی آینده و هفته های آینده دوباره به همان تیم خوب تبدیل خواهیم شد. این را نه به خاطر روحیه دادن به همبازیانم بلکه به خاطر کیفیت فنی آنها می گویم. در تیم ما بازیکنان جوان و با تجربه زیادی حضور دارند که دست به دست هم در هفته های آتی تیم را از این شرایط خارج خواهیم کرد. جایگاه ما بالاتر از این حرف هاست و باید قدردان این توانمندی باشیم و در بازی های پیش رو با توان بیشتری در میدان حاضر شویم. تماشاگران در هفته های اخیر به خوبی از ما حمایت کردند و ما شرمنده آنها شدیم و با توجه به شناختی که از تماشاگران نساجی دارم آنها در این روزهای سخت از ما بیشتر حمایت خواهند کرد. همه در تیم در حال تلاش برای پیروزی دوباره هستیم. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان. من به آینده تیم امیدوارم چون این فصل با همین بازیکنان بازی های خوبی از تیم دیدم.»

 

حامد شیری در پایان درباره چرایی این وضعیت برای تیم نساجی گفت: « زمانی که تیم نتیجه نمی گیرد همه عوامل مقصر هستند چون فوتبال یک بازی گروهی است. زمانی که تیم نتیجه همه می گیرد همه در موفقیت نقش دارند. ما در تیم نساجی به دنبال مقصر نیستیم. هم قسم شده ایم که در هفته های پیش رو هم بهتر بازی کنیم و هم بهتر نتیجه بگیریم. فوتبال ادامه دارد و باید پرونده بازی های گذشته را ببندیم. »

دیدگاه‌ها