کد خبر : 1669218 | 29 بهمن 1398 ساعت 13:03 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فجر و امیدی که برای صعود کمرنگ شد

فجر در دور رفت بازی های لیگ یک یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بود اما این روزها و با گذشت 24 هفته از بازی ها تا رده هشتم جدول سقوط کرده و این نزول برای تماشاگران فجر ناراحت کننده است.

فجر و امیدی که برای صعود کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، فجر در دور رفت بازی ها حتی در برابر تیم های مدعی فوتبال خوبی ارایه می داد و با امتیازاتی که به دست آورد خیلی ها از این تیم به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر یاد می کردند. به خصوص که تماشاگران فجر با حضور پرشور در استادیوم حمایت خوبی از تیم به عمل می آورند. اما فجر همان طور که اشاره شد امروز تیم هشتم جدول است و با تیم دوم جدول 6 امتیاز اختلاف دارد. البته روی کاغذ و با توجه به اینکه ده هفته تا پایان بازی ها باقی مانده جبران این اختلاف امتیاز امکان پذیر است اما با ادامه این روند به طور حتم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

 

نمی شود گفت تیمی که در دور رفت بازی ها ارایه گر بازی های خوب و در حد مدعی بود این روزها ضعیف شده است و از نظر فنی یارای مقابله با حریفان ندارد و به طور حتم این نتایج ضعیف بیانگر شرایط روحی و روانی تیم فجر سپاسی است. این شرایط شاید به خاطر مشکلات مالی و شاید به خاطر عدم حمایت تیم از سوی مدیران ورزشی بر تیم حاکم شده باشد، اما هر چه هست داوود مهابادی و باشگاه قادر به تغییر این وضعیت هستند. فجر می تواند در هفته های پایانی دوباره خود را پیدا کند و دست کم برای کسب دومین سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش کند. به هر حال فوتبال ادامه دارد و هر تیمی تلاش کند مزد زحماتش را خواهد گرفت. فجر یکی از تیم های خوب و دوست داشتنی در فوتبال ماست و خیلی ها چشم انتظار حضور این تیم در لیگ برتر هستند. به خصوص بازیکنانی که سرباز می شوند و دوست دارند فوتبال خود را در لیگ برتر دنبال کنند.

دیدگاه‌ها