کد خبر : 1669221 | 29 بهمن 1398 ساعت 13:14 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا:

وقتی هیچکس دلیل تصمیمات زیدان را نمی‌فهمد!

زین الدین زیدان دوباره در دیدار مقابل سلتاویگو تصمیمات عجیبی گرفت.

وقتی هیچکس دلیل تصمیمات زیدان را نمی‌فهمد!

به گزارش "ورزش سه"، بعضی اوقات به نظر می رسد زیدان ایده ای را برای انجام کارش دارد اما پس از چند روز شش بازیکن در ترکیب تیمش تغییر می کنند. وقتی تصور بر آن است که زیزو به یک سیستم واحد دست یافته، به یکباره او دوباره به روش قبلی رجوع می کند. گاهی یک بازیکن عملکرد خوبی داشته و قاعدتا باید حضورش در ترکیب استمرار پیدا کند، اما به یکباره از بین 11 نفر خارج می شود. این سردرگمی بیشتر معطوف به ترکیب اصلی است، اما به وضوح هنگام تعویض ها نیز دیده می شود.

 

1479011

 

تصمیم زیدان برای حذف نام تونی کروس برای لوکا مودریچ و در معرض خطر قرار دادن خط میانی رئال مادرید مقابل سلتاویگو، به اندازه انتخاب او برای جابه‌جایی وینیسیوس به سمت راست وقتی در جناح چپ نمایش خوبی نداشت، عجیب و غریب بود.

 

رئال مادرید پس از حذف در کوپا دل ری برابر رئال سوسیداد، بازی دشواری در اوساسونا داشت و پیروزی در این مسابقه نشان داد که ایسکو برای لوس بلانکوس مهم است. اما در بازی بعدی، این ستاره اسپانیایی جایی در ترکیب برابر سلتا نداشت و همین اتفاق در مورد لوکاس واسکز نیز رخ داد. در عوض، زیدان به گرت بیل اعتماد کرد و این تصمیم باعث شد آنهایی که شایسته اش بودند در ترکیب قرار نگیرند. پیش از بازی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا، زیدان باید آنچه را که تیمش با حضور گرت بیل در زمین از دست می دهد را درک کند. رئال مادرید برای دو بازی مهم این فصل آماده می شود و حدس زدن افکار زیدان کاری غیرممکن است.

 

دیدگاه‌ها