کد خبر : 1669225 | 29 بهمن 1398 ساعت 13:33 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی سیمئونه؛ زوج غیرقابل عبور لیورپول

زوج جو گومز و ویرژیل فن دایک در خط دفاعی لیورپول فوق العاده کار کرده است.

نگرانی سیمئونه؛ زوج غیرقابل عبور لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، از امشب دور حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آغاز خواهد شد و مدافع عنوان قهرمانی، لیورپول در دیداری دشوار در پایتخت اسپانیا مهمان اتلتیکومادرید خواهد بود. لیورپول که در فصل جاری نمایش فراتر از تصوری در لیگ برتر داشته، یکی از بخت های اصلی قهرمانی در اروپا نیز به شمار می آید.

 

1479020

 

اما بی شک یکی از دلایل مهم نتایج درخشان لیورپول در ماه های اخیر، عملکرد باثبات خط دفاعی این تیم بوده است. در 1246 دقیقه آخری که زوج جو گومز و ویرژیل فن دایک در مرکز خط دفاعی مرسی سایدی ها قرار گرفته، فقط یک بازیکن موفق به گذر از سد آنها شده و دروازه لیورپول تنها یک بار باز شده است.

 

رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی و آماده ولورهمپتون تنها بازیکنی بود که در حضور این دو بازیکن توانست دروازه لیورپول را باز کند و در دیگر موارد، مهاجمان دیگر تیم ها در رسیدن به این هدف ناکام ماندند و این کارنامه باعث ایجاد نگرانی برای دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید شده است. بدشانسی روخی بلانکوس اینجاست که در دشوارترین مقطع فصل، این تیم دچار بحران مصدومیت شده است.

 

در خط حمله غیبت ژائو فلیکس در بازی امشب قطعی بوده، اما سیمئونه دیشب ابراز امیدواری کرد دیگو کاستا قادر به حضور در میدان باشد. اما از آنسو جو گومز و ویرژیل فن دایک مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم شان ندارند و به همین دلیل، کار اتلتیکومادرید برای باز کردن دروازه آلیسون بکر دشوار خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها