کد خبر : 1669237 | 29 بهمن 1398 ساعت 14:25 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازمانده متفاوت فینال جام حذفی و بازی مس

تراکتور و مس کرمان در یک چهارم حذفی فردا در استادیوم یادگار امام به میدان خواهند رفت. دیداری که یادآور فینال حذفی سال 92 خواهد بود. تنها قهرمانی تراکتور که با شکست دادن مس کرمان به دست آمده است.

سه بازمانده متفاوت فینال جام حذفی و بازی مس 

به گزارش "ورزش سه"، شش سال از قهرمانی تراکتور گذشته است و تغییرات زیادی را در بدنه تراکتور شاهد بودیم. تراکتوری که در آن علی کریمی و کریم انصاری فرد را در ترکیب خود داشت و تراکتور پرستاره ای برای لیگ ایران بود.


تراکتور هر چند در آن سال نتوانست به قهرمانی در لیگ برسد ولی اتفاقات روز آخر مسابقات لیگ یا شایعه دو بر دو و دفاعی شدن تراکتور به دستور تونی الیویرا در شرایطی که نیاز به گلزنی داشت در تاریخ فوتبال ایران با نام جمعه سیاه فوتبال ایران ماندگار شد.


بعد از 6 سال تراکتور فردا به مصاف مس کرمان خواهد رفت و از آن تیم پرستاره تنها سه نفر در این تیم مانده است. یک بازیکن، یک مربی و یک مسئول تدارکات. علیرضا پژمان در آن سال دستیار تونی الیویرا بود و اکنون دستیار ساکت الهامی است. میلاد فخرالدینی در آن سال آخرین سال حضورش در تراکتور بود و سربازی اش رو به پایان بود و اکنون این بازیکن نیز به این تیم اضافه شده است و مجید آقازاده سومین بازمانده سال 92 است که از آن سال تا به حال مسئول تدارکات تراکتور است.

دیدگاه‌ها