کد خبر : 1669249 | 29 بهمن 1398 ساعت 15:39 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

جعفری: نباید در باد دو برد بخوابیم

فولاد با برد پیکان دومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت و به جایگاه ششم صعود کرد، قرمزپوشان اهوازی یک بازی معوقه با استقلال‌ هم دارند.

جعفری: نباید در باد دو برد بخوابیم

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد جعفری مدافع راست بهبهانی تیم فولادخوزستان در خصوص دیدار با پیکان گفت: بازی سختی برابر پیکان داشتیم، تیمشان بازی مستقیم انجام می‌داد و روند بازی ما را سخت می‌کرد. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم، فکر می‌کنم که این برد برای ما حیاتی بود. جایگاه پیکان با توجه به بازیکنان، کادرفنی و امکاناتش در انتهای جدول نیست و فکر می‌کنم یک تیم چغر را بردیم.

 

مدافع راست فولاد همچنین درباره شروع تمریناتشان گفت: سه روز استراحت داشتیم و از امروز تمرینات را دنبال کردیم. قطعا تمریناتی که آقا جواد و کادرفنی برای ما تدارک می‌بیند، در وضعیت کنونی تیم ما تاثیرگذار است و فکر می‌کنم یکی از منظم ترین تیم‌های لیگ از نظر شکل بازی هستیم.

 

جعفری همچنین گفت: نباید در باد این دو برد بخوابیم، فوتبال و لیگ ادامه دارد و باید همینگونه پیش برویم تا به هدفمان برسیم. شاهین تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد اما ما در کنار هواداران‌مان قدرت‌مان چند برابر می‌شود و قطعا تنها به فکر پیروزی هستیم. جا دارد از هواداران مان که به تهران آمدند نیز تشکر ویژه داشته باشم، انشالله در کنار هم بتوانیم در ادامه رقابت‌ها نیز به مانند دو بازی اخیر عمل کرده و برد را به همه آن‌ها تقدیم کنیم.


تیم فولاد در اسفندماه باید پنج دیدار انجام بدهد که چهار دیدار آن در ورزشگاه فولاد آره‌نا خواهد بود. شاهین، ماشین‌سازی تبریز، نساجی، نفت مسجدسلیمان و استقلال پنج دیدار فولاد در این ماه هستند.

دیدگاه‌ها