کد خبر : 1669259 | 29 بهمن 1398 ساعت 16:13 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

در روز غیبت بازیکن سال آسیا در سال 2018؛

منصوری و حسینی از ضعف السد بهره می‌برند؟

محرومیت عبدالکریم حسن و ضعف السد در این پست در دیدار برابر النصر، می تواند فرصت خوبی برای بازیکنان کانال راست سپاهان باشد.

منصوری و حسینی از ضعف السد بهره می‌برند؟

به گزارش "ورزش سه"، همین چند ماه پیش بود که عبدالکریم حسن مدافع چپ تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه السد و بهترین بازیکن آسیا در سال 2018، به دلیل رفتاری که پس از دریافت کارت قرمز در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال در دقیقه 35 بازی رفت داشت، با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا 5 ماه از حضور در میادین محروم شد تا باشگاه قطری شرایط سختی در سمت چپ خط دفاعی داشته باشد.


مدافع قطری تیم السد پس از اخراج از زمین در دیدار رفت تیمش برابر الهلال عربستان، با داور مسابقه درگیر شد که به خاطر این اقدام با عنوان «تخلف جدی قابل مجازات پس از اخراج» محکوم کرد.


اولین دیدار السد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی مقابل النصر عربستان با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت که یاسر عیسی در پست دفاع چپ بازی می کرد و این منطقه پاشنه آشیل آنها در طول بازی بود و بارها مهاجمان عربستانی از همین سمت حملات خطرناکی را روی دروازه حریف ترتیب دادند.


حالا و یک هفته بعد، شاگردان ژاوی امروز در شرایطی برابر سپاهان قرار می گیرند که این تیم شرایط خوبی در کانال راست زمین دارد؛ مرتضی منصوری که در دیدار جام حذفی برابر پیکان آسیب دیده بود، سرانجام و پس از مدت ها، در دیدار برابر العین نمایش خوبی ارائه کرد و امیرقلعه نویی را در این پست امیدوار کرده است. همچنین وینگر راست طلایی پوشان محمدرضا حسینی است که اگر روز خوبش را در پیش داشته باشد، می تواند دفاع چپ السد، یاسر عیسی را به شدت آزار دهد.

دیدگاه‌ها