کد خبر : 1669272 | 29 بهمن 1398 ساعت 17:03 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرعباسی: سهمیه آسیایی؟ چرا که نه، خواهیم جنگید

گلر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید که تیمشان نسبت به نیم‌فصل نخست رقابت‌ها قوی تر شده است.

فرعباسی: سهمیه آسیایی؟ چرا که نه، خواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، حبیب فرعباسی گلر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تمرینات تیمشان در تهران گفت: تیم چند وقتی است در تهران حضور دارد و تمرینات خوبی را اینجا برگزار می‌کنیم. چند بازی دوستانه خوب نیز داشته‌ایم و شرایط خوبی داریم. در دیدارهای تدارکاتی به دنبال نتیجه نیستیم و سعی می‌کنیم تا وضعیت تیم را در شرایط مطلوب نگه داریم.

 

وی افزود: تیم نسبت به نیم‌فصل نخست تغییراتی داشته، درست است مهره‌های خوبی از ما جدا شدند اما بازیکنان خیلی خوبی جایگزین شده‌اند، من فکر می‌کنم تیم در نیم‌فصل دوم قدرتمندتر است و حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت. بردن نفت آبادان کار سختی بود که ما توانستیم انجام بدهیم و شرایط اکنون در تیم ما عالی است.

 

وی افزود: ما هم مثل تیم‌های دیگر به لیگ قهرمان آسیا چشم دوخته‌ایم، انگیزه داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم به موفقیت برسیم. در فوتبال غیرممکن وجود ندارد و با روحیه‌ای که آقای تارتار به بازیکنان منتقل کرده، قطعا همه ما برای یک هدف متحد هستیم و می‌جنگیم. دیدار بعدی نیز برابر شهر خودرو سخت است و تنها حسن ما این است که تیم حریف خستگی بازی‌های آسیایی را دارد و باید از این موضوع استفاده کنیم و این تیم را شکست بدهیم، در جام حذفی نیز به این مهم دست یافتیم و به این سه امتیاز برای رسیدن به اهدافمان نیاز خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها