کد خبر : 1669273 | 29 بهمن 1398 ساعت 17:04 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

میشو در طی 10 بازی فقط دو بازی را واگذار کرده است

شریفات: دیگر در بوشهر به هیچ تیمی باج نخواهیم داد

مهاجم باتجربه تازه به خدمت گرفته شاهین با ابراز خوشحالی زیاد از پیوستن به شاهین گفت هیچ تیم دیگر در بوشهر نمی‌تواند آن‌ها را شکست دهد.

شریفات: دیگر در بوشهر به هیچ تیمی باج نخواهیم داد

به گزارش "ورزش سه"، شریفات این روزها در شاهین بوشهر از همان ابتدای ورود تبدیل به مهره مؤثری شده است و همان شریفاتی شده است که در تیم‌های فولاد و استقلال از او سراغ داشتیم. او با دو گل و دو پاس گل در طی سه بازی نقش مؤثری در سه برد متوالی تیمش ایفا کرده است.


 وی در ابتدا در خصوص انتقالش از پیکان به شاهین گفت: «خدا را شکر در شاهین شرایط طوری برایم پیش رفت که در کمترین زمان ممکن جا افتادم و خوشبختانه "میشو" همان جوری از من بازی گرفت که باید می‌گرفت و این در حالی بود که من در دقیقه نود به این تیم پیوستم و با جرات هم می‌گویم که در لیگ برتر جز شاهین هیچ پیشنهاد دیگری نداشتم و به همین خاطر به این تیم و هوادارانش احساس دین می‌کنم و از ته دلم برای حضور در بوشهر بسیار خوشحالم.»

 

 

1479067

 

شریفات همچنین درباره اینکه حتی قبل از رفتن به بوشهر هم حس خوبی از این انتقال داشت اظهار کرد: «خب من به‌هرحال به دلیل زادگاهم همواره تعصب خاصی به تیم‌های جنوبی دارم و از بازی کردن برای هوادارانشان لذت می‌برم و درعین‌حال این را هم باید بگویم که این احساس متقابل است. شما اگر بدانید که مردم بوشهر تا چه حد من را شرمنده خودشان می‌کنند. برای مثال به یک سوپرمارکت که می‌روم و یا بعضاً اگر آژانسی می‌گیرم به هیچ ترتیبی از من پولی نمی‌گیرند و من را انصافاً شرمنده می‌کنند و این نشان می‌دهد که از نتایج تیم بسیار راضی هستند.»


بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در ارتباط بااینکه بازیکنانی که در نیم‌فصل جذب شدند بسیار خوب کارکردند و شرایط فنی میشو تصریح کرد: «اول درباره میشو که خودتان ببینید او زمان حضورش در شاهین طی 10 بازی تنها دو بازی را واگذار کرده است و همان‌طور که قبلاً گفتم بعید می‌دانم از این به بعد تیمی بتواند ما را در بوشهر به‌راحتی شکست دهد. ضمن اینکه از حامد محمودی گرفته تا سجاد مشکل پور و بقیه بازیکنان به خدمت گرفته‌شده در نیم فصل همگی به‌اصطلاح جواب داده‌اند و این نشان می‌دهد این بازیکنان بدون دلیل جذب نشدند.»

دیدگاه‌ها