کد خبر : 1669277 | 29 بهمن 1398 ساعت 17:10 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره کره ای فصل را از دست داد

خبر ناگوار مورینیو به تاتنهامی ها در مورد سون

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اعلام کرد که نسبت به بازگشت سون هیونگ مین در فصل جاری خوشبین نیست.

خبر ناگوار مورینیو به تاتنهامی ها در مورد سون

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بود که باشگاه تاتنهام طی بیانیه ای خبر از مصدومیت شدید سون هیونگ مین داد. ستاره کره ای در بازی برابر استون ویلا از ناحیه دست راست دچار شکستگی شده و به زودی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. تاتنهام دوری سون را چند هفته اعلام کرد ولی ژوزه مورینیو امروز در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که سون فصل را از دست خواهد داد.

 

 

1468718

 

 

سرمربی پرتغالی تاتنهام در این باره گفت:« من در ادامه فصل دیگر نمی توانم روی سون حساب کنم. خیلی خوشبینانه است اگر فکر کنیم او می تواند دو یا سه بازی در انتهای فصل برای ما به میدان برود. متاسفانه او فصل را از دست خواهد داد و من اگر جای نویسنده بیانیه باشگاه بودم، آنقدر خوشبینانه نمی نوشتم. ما غیبت او را حس خواهیم کرد و باید بگویم که وضعیت از این بدتر نمی شد. همه چیز روشن است و کاری هم از دست ما ساخته نیست.»

 

مورینیو ادامه داد:« حالا باید روی بازیکنانی که در دسترس هستند، حساب کنیم. پس از مصدومیت هری کین، در مورد نیروهای تهاجمی تیم نگران بودم و حالا باید بگویم که برای خط حمله گزینه ای روی نیمکت هم ندارم. فکر نمی کنم تروی پاروت برای چنین چالش بزرگی چندان آماده باشد.»

 

پاروت مهاجم 21 ساله ایرلندی تاتنهام علی رغم بدبینی مورینیو احتمالا فرصت این را خواهد داشت تا به ترکیب اصلی تیم راه یابد. لوکاس مورا ستاره برزیلی هم بدون شک در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود.

 

 

1463181

 

دیدگاه‌ها