کد خبر : 1669286 | 29 بهمن 1398 ساعت 18:08 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

برخی بازیکنانمان برای اولین بار پاسپورت گرفتند

صادقی: برای دقایقی در بازی خوابمان برد

کاپیتان شهرخودرویی ها معتقد است بازیکنان تیم پاختاکور هرگز در حد پیروزی در دیدار مستقیم برابر این تیم نبودند و تنها کمبود تجربه باعث شد تا نتوانند با امتیاز زمین را ترک کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی درباره دیدار برابر پاختاکور گفت: واقعا پاختاکور تیمی نبود که بخواهد ما را ببرد آن هم با اختلاف سه گل، می خواهم به برخی ها که می خواهند تیم را تحت فشار بگذارند و توقعات را بیهوده بالا ببرند بگویم که کنار گود نشستن لنگش کن گفتن کاری ندارد، کسی می خواهد بداند چه فشاری به تیم وارد می شود باید همراه ما باشد. در یک ماه اخیر 7،8 بازی کردیم که تنها یکی از آنها برابر ماشین سازی، در خانه بود و برای بقیه باید به شهرها و کشورهای دیگر می رفتیم.

 

او ادامه داد: ما تغییراتی در فصل نقل و انتقالات زمستانی در تیم داشتیم و تعدادی از بازیکنان از جمع ما رفتند و آقای گل محمدی هم جدا شدند. هماهنگی با شرایط جدید به این راحتی ها نبود. امیدوارم هواداران بدانند که چقدر کار ما سخت است. ما تنها برای یک دیدار برابر السیلیه، سه بار مسیر عوض کردیم و این فشار زیادی به تیم وارد می کند. امیدوارم همه هواداران تیم توقعشان در حد شرایطی باشد که تیم دارد.

 

کاپیتان شهرخودرو ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم که واقعیتش این است که خیلی از ماها شرایط بازی را درک نکردیم. نیمه اول بازی خوبی داشتیم و در نیمه دوم هم فکر می کردیم به همان ترتیب می توانیم بازی کنیم که نشد. وقتی آنها در دو دقیقه دو بار دروازه ما را باز می کنند یعنی از نظر ذهنی و تجربی اصلا بازی را درک نکردیم و به همین دلیل می گویم در دقایقی از بازی خوابمان برد که یکی از آن خوابیدن ها گل های برتری حریف را به دنبال داشت. در غیر این صورت آنها اصلا نمی توانستند به این نتیجه برابر ما دست پیدا کنند.

 

1479080

 

او در این باره ادامه داد: اگر از موقعیت های نیمه اول استفاده می کردیم و در نیمه دوم هم از گل احتمالی مان دفاع می کردیم می توانستیم نشان دهیم تیم باتجربه ای هستیم که متاسفم این اتفاقات نیفتاد. در این یک ماه همه بازی هایمان بیرون از مشهد بود و خستگی سفر هم به فشردگی بازی ها اضافه شده بود. شما این ها را بگذارید در کنار این که اصلا برخی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که پاسپورت می گرفتند. آنها بازی های زیادی نکردند و باور کنید وقتی نظم و ترتیب  و امکانات فوق العاده ورزشگاه های مختلف را می دیدند با آنها عکس می گرفتند.

 

صادقی ادامه داد: با همه این ها، همین بازیکنان جوان و بی تجربه ما هم هرچه در توان داشتند گذاشتند اما در نهایت اتفاقات آن طور که می خواستیم رقم نخورد. به هرحال بازگشت از شرایطی که تیم دو بار دروازه اش باز شده برای بازیکنان جوان سخت است.

 

او در ادامه گفت: به هرحال به عنوان تیمی بی تجربه به این بازی ها آمدیم و امیدوارم انتظارات و توقعات نیز از تیم در حد معقول باشد. متاسفانه برخی ها که دستشان از تیم کوتاه شده است مشغول شانتاژ هواداران هستند اما طرفداران تیم می دانند همه تک تک بازیکنان برای آنها سر هم می دهند و به همین دلیل هم و غم مان را گذاشتیم تا در ادامه بازی ها آنها را خوشحال کنیم.

 

1479081

 

کاپیتان شهرخودرو ادامه داد: به هرحال هرکسی که ذره ای انصاف داشته باشد می بیند که ما در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتیم و پیش از رویارویی با الهلال و پاختاکور، دو بازی هم در دو کشور مختلف برای نماینده های بحرین و قطر داشتیم. به همه هواداران که یکی دو سال قبل پشت تیم بودند قول می دهم که باز هم به مانند همیشه با جان و دل برای شهرخودرو به میدان برویم.

 

صادقی در پایان گفت: باید از کادرفنی تیم و مالک باشگاه هم تشکر کنم. آقای حمیداوی خودش را برای تیم فدا می کند و امیدوارم مردم مشهد قدر او را بدانند چرا که به هرحال همه این کار کردن ها و نتیجه گرفتن ها در تاریخ ورزش مشهد باقی می ماند. این تیم هر سال برای نیفتادن تلاش می کرد اما الان در آسیا حضور دارد و در جنگ با بزرگان این قاره در لیگ قهرمانان آسیا است.

دیدگاه‌ها