کد خبر : 1669289 | 29 بهمن 1398 ساعت 19:01 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

نا امیدی ستاره لیورپول از حضور کوتینیو در آنفیلد

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول امیدواری زیادی به بازگشت کوتینیو به آنفیلد ندارد.

نا امیدی ستاره لیورپول از حضور کوتینیو در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده فیلیپ کوتینیو و جدایی او از بایرن مونیخ در تابستان آینده شنیده می شود. کوتینیو بعد از ترک لیورپول در زمستان ۲۰۱۸، با رویای موفقیت و کسب لیگ قهرمانان اروپا به بارسلونا پیوست اما هیچ گاه در این تیم کاتالانی موفق نبود تا مجبور شود در تابستان با قراردادی قرضی راهی بایرن شود؛ قراردادی که البته بایرن می‌تواند در پایان فصل آن را دائمی کند.

 

همچنین شایعاتی درباره احتمال بازگشت کوتینیو به آنفیلد نیز شنیده می شود اما کاپیتان لیورپول زیاد نسبت به این موضوع امیدوار نیست. جوردن هندرسون در این باره گفت: " من فکر می کنم او یک فوتبالیست استثنایی است. او همه چیز را دارد. کوتینیو یک نگرش عالی دارد و عاشق فوتبال است بنابراین من همیشه از حضور او در این جا استقبال می کنم اما هیچ چیز دست من نیست."

 

 

1476549

 

 

هندرسون در ادامه گفت: " احتمالاً بهترین کار این است که این مسئله را از سرمربی تیم طلب کنید. بازیکنان تیم نیز علاقه زیادی به کوتینیو داشتند بنابراین فکر می‌کنم که اگر از آنها سوال کنید، قطعا خواهان بازگشت او به اینجا هستند. با این وجود فکر می کنم که دوره او در اینجا به پایان رسیده اما در عین حال امیدوار هستم که آینده نزدیک او به همان بازیکنی تبدیل شود که در اینجا بود."

 

دیدگاه‌ها