کد خبر : 1669301 | 29 بهمن 1398 ساعت 20:30 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

فیگو: امباپه خرید فوق العاده ای برای رئال خواهد بود

لوئیس فیگو، ستاره سابق باشگاه رئال مادرید، معتقد است که این تیم باید با ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن یعنی کیلیان امباپه قرارداد امضا کند.

فیگو: امباپه خرید فوق العاده ای برای رئال خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در سن ۲۱ سالگی جام های زیادی بدست آورده که مهم ترین آنها به قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ بر می گردد. او همچنین سه بار جام رقابت‌های لیگ یک فرانسه را بالای سر برده و در رده بندی توپ طلا سال ۲۰۱۸ نیز به عنوان چهارمین بازیکن برتر دنیا شناخته شد.

 

امباپه در فصل جدید نیز نمایش های فوق العاده ارائه داده و تا به اینجا ۲۳ گل برای پاری‌سن‌ژرمن ثمر رسانده است. این عملکرد فوق‌العاده باعث شده که باشگاه رئال مادرید بیش از گذشته به دنبال جذب این ستاره فرانسوی باشد. همچنین گفته می شود که کهکشانی ها برای خرید او درتابستان اقدام خواهند کرد.

 

 

1475584

 

 

ستاره سابق رئال مادرید اما خرید امباپه را یک امضای فوق العاده برای این تیم تلقی می کند. لوئیس فیگو در این باره گفت: " نکته مهم این است که او همچنان به فوتبال علاقمند است. به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و هر روز می خواهد که بهتر شود. امباپه بازیکن جوانی است، یکی از بهترین های جهان. همچنین یکی از گران ترین ها .

او در تیمی حضور دارد که هیچ مشکل مالی ندارد. من نمی دانم که آیا امکان جذب او وجود دارد یا خیر اما قطعاً امباپه یک امضای عالی برای رئال مادرید خواهد بود."

دیدگاه‌ها