کد خبر : 1669310 | 29 بهمن 1398 ساعت 20:02 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

بنیتس: پارک کردن اتوبوس جلوی لیورپول فایده ای ندارد

رافائل بنیتس، سرمربی سابق نیوکسل، معتقد است که تیم ها مقابل لیورپول و سیتی مجبورم به دفاع همه جانبه هستند.

بنیتس: پارک کردن اتوبوس جلوی لیورپول فایده ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، از ساعاتی دیگر لیورپول در چهارچوب دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. شاگردان یورگن کلوپ فصلی رویایی را پشت سر می گذارند و تقریباً قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را مسجل کرده اند.

از سمت دیگر منچسترسیتی روزهای خوبی را تجربه نمی کند. سیتیزن ها که هفته آینده در چمپیونزلیگ به مصاف رئال مادرید می روند، از قهرمانی در لیگ برتر به شکل کامل ناامید شده‌اند؛ موضوعی که باعث شده تیم پپ گواردیولا تمرکز کامل خود را روی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

 

 

1478328

 

 

 

در همین رابطه رافائل بنیتس در مصاحبه ای به صحبت درباره روش پیروز شدن مقابل این دو تیم پرداخته است. سرمربی سابق نیوکاسل در این باره گفت:"برای پیروز شدن مقابل لیورپول و منچسترسیتی شما به بازیکنانی با سرعت بالا احتیاج خواهید داشت.

 

ما فصل گذشته با نیوکاسل مقابل لیورپول قرار گرفتیم که در آن بازی حتی سریع ترین بازیکنان مان نیز از آن ها کند تر بودند. موضوعی که شما را مجبور به پارک کردن اتوبوس مقابل دروازه و دفاع همه جانبه می‌کند. اتفاقی که هرگز در طول مدت ۹۰ دقیقه امکان‌پذیر نیست. آن ها تیم خارق العاده هستند."

دیدگاه‌ها