کد خبر : 1669326 | 29 بهمن 1398 ساعت 20:39 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش میلیچ به انتشار شایعات مطرح شده (عکس)

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال به شایعه بازی نکردن مقابل الاهلی عربستان به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، هرویه میلیچ مدافع چپ و کراوت تیم فوتبال استقلال تهران در حالی که دقایقی به شروع بازی باقی مانده بود نامش از لیست 18 نفره تیم خط خورد. به دنبال این مسئله، شایعاتی مطرح شد که چون میلیچ مطالباتش را دریافت نکرده، حاضر به بازی کردن مقابل الاهلی عربستان نشده است.


اما باشگاه استقلال در جواب این مطلب اعلام کرده هرویه میلیچ مدافع کروات آبی‌پوشان به دلیل سرماخوردگی از لیست 18 نفره خط خورده است.


درهمین ارتباط میلیچ با انتشار یک استوری نسبت به این مطلب واکنش نشان دادکه در آن با تایید ادعای سرماخوردگی اش از مشکل و خصومت یک شخص ناشناس در باشگاه استقلال گفته و اعلام کرده این فرد اطلاعات نادرستی را درباره وی منتشر کرده است.


میلیچ در ادامه اضافه کرده که به خاطر پیوستن دوستش مارکو مارین به الاهلی، پیج این باشگاه را در اوایل زمستان فالو کرده است.


 خلاصه ترجمه استوری میلیچ:


« من چهار- پنج روزاست که درگیر سرماخوردگی هستم ولی استراحت نکردم چون می‌دانستم بازی مهمی پیش روداریم. قبل از بازی مقابل الاهلی به پزشک تیم گفتم که شرایط بازی را ندارم و هر خبری غیرازاین خبر هم جعل و غلط است. در مورد پرداخت پول هم از شنیدن داستان و وعده وعید هرروز خسته شدم. من مشکلی با شخص ناشناسی داخل باشگاه‌دارم که در مورد  من اخبار و اطلاعات به رسانه‌ها می‌دهد که درست نیست از همین‌جا از ایشان می‌خواهم که اگر باشگاه را دوست دارد به من و تیم و کل مجموعه باشگاه احترام بگذارد!!


روز گذشته مدیرعامل باشگاه به من گفت که فردا طلبم را پرداخت می‌کنند و من برای احترام به باشگاه استقلال از ۱۸ ژانویه منتظر پرداختم بودم. میزان مبلغ را نمی‌توانم بگویم چون این موضوعی بین من و باشگاه است. اگر صفحه الاهلی را دنبال کردم به خاطر دوستم مارکو مارلین بوده است.
استقلال فراتر از فوتبال است»

 

1479131

دیدگاه‌ها