کد خبر : 1669339 | 29 بهمن 1398 ساعت 21:16 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

تزلزل در نقطه قوت سال های اخیر

پرسپولیس دو بازی 4 گل بعد از 2 سال

پرسپولیس آخرین بار که در لیگ قهرمانان آسیا در دوبازی متوالی دو گل خورده بود مربوط به رقابت های لیگ قهرمانان سه فصل پیش بود.

پرسپولیس دو بازی 4 گل بعد از 2 سال

به گزارش" ورزش سه" پرسپولیس در دو بازی اش در لیگ قهرمانان 2019/2020 چهار گل خورده است. این تیم در هر بازی دو بار دروازه اش برابر الدحیل و الشارجه باز شده که این موضوع با توجه به قدرت دفاعی این تیم در 4 فصل گذشته اتفاقی عجیب به نظر می رسد.


آخرین بار پرسپولیس 2 سال و 4 ماه و 4 روز پیش برای دومین بار متوالی در دو بازی دو گل و بیشتر خورد. در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2016/2017 پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی به مصاف الهلال رفت ، در بازی رفت 4 بر صفر شکست خورد و بازی برگشت دو، دو مساوی شد.


بعد از آن پرسپولیس در لیگ قهرمانان دیگر در دو بازی متوالی دو گل یا بیشتر نخورد تا یکی از بهترین خطوط دفاعی در فوتبال آسیا را در اختیار داشته باشد. البته پرسپولیسی ها دو گل هم در لیگ برتر از استقلال خوردند تا آمار 6 گل در سه بازی را به جای بگذارند که همانطور که گفته شد با توجه به قدرت دفاعی این تیم در دوران برانکو و در نیم فصل اول با کالدرون کمی این اتفاق عجیب به نظر برسد.


موضوع قابل ذکر این است که یحیی گل محمدی نیز در این سه بازی ترکیب های مختلفی را در خط دفاعی و ساختار دفاعی تیمش به بازی گرفته است. او در دربی در نبود شجاع زوج کنعانی زادگان و سیدجلال را بازی داد و کمال کامیابی نیا را در پست هافبک دفاعی بازی داد.


در بازی با الدحیل کنعانی زادگان و شجاع مدافعان وسط بودند و ربیع خواه به ترکیب اصلی بازگشت. در بازی برابر الشارجه باردیگر زوج شجاع و سیدجلال را بازی داد هرچند در بین نیمه کنعانی زادگان را به جای حسینی به زمین فرستاد. در پست هافبک میانی بازهم کمال به ترکیب برگشت اما با وجود این تغییرات تفاوتی در تعداد گل های خورده به وجود نیامده است.

دیدگاه‌ها