کد خبر : 1669345 | 29 بهمن 1398 ساعت 21:47 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی در اردوی سپاهان؛ دنده سروش شکست؟

هافبک سپاهان به دلیل مصدومیت نتوانست تا پایان بازی هم‌تیمی‌هایش را همراهی کند و از زمین بازی خارج شد.

نگرانی در اردوی سپاهان؛ دنده سروش شکست؟

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی بازی برابر السد قدرتمند را با سه گل واگذار کرد که نگرانی بزرگی اکنون در اردوی طلایی‌پوشان شکل گرفته و کادرپزشکی پیگیر وضعیت ستاره خط میانی این تیم است.


سروش رفیعی که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع سپاهان اضافه شده و طی این مدت توانسته نمایش موفقی از خود در جمع شاگردان امیر قلعه نویی به جا بگذارد و در دیدار برابر العین یکی از ستاره‌های تیمش بود، در دقایق ابتدایی بازی برخورد سختی با بازیکن حریف داشت که باعث درد در ناحیه قفسه سینه این بازیکن شد. رفیعی که از دقیقه 15 بازی با درد شدید در قفسه سینه به بازی ادامه می‌داد در نهایت در نیمه دوم از زمین خارج شد تا فشار بیشتری را از این حیث تجربه کند. اکنون کادرپزشکی سپاهان وضعیت این هافبک را زیر نظر گرفته اند و بررسی‌های ابتدایی خبر از احتمال ترک دنده او می‌دهد و باید دید بعد از عکسبرداری چه وضعیتی پیش روی این بازیکن خواهد بود.

 

مصدومیت نگران کننده سروش رفیعی در شرایطی که این تیم در هفته آینده و در لیگ برتر بازی حساسی برابر پرسپولیس پیش رو خواهد داشت و کی روش استنلی، گئورگی گولسیانی، عزت پورقاز نیز در اردوگاه این تیم مصدوم هستند، شوک بزرگی در اردوگاه سپاهان محسوب می‌شود و باید دید تدابیر امیر قلعه نویی برای این موضوع چه خواهد بود.

 

1479200

 

1479199

 

صحنه ای که سروش رفیعی در دقیقه 15 با مصدومیت مواجه شد و امیرقلعه نویی که بین دو نیمه متوجه مصدومیت او شده بود، در دقیقه 59 اقدام به تعویض او با سجاد شهباززاده کرد.

دیدگاه‌ها