کد خبر : 1669372 | 29 بهمن 1398 ساعت 23:15 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: این مهم ترین بازی تاریخ لایپزیش نیست

جولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، معتقد است که تیمش در بازی تاتنهام باید مانند بازی مقابل بایرن مونیخ عمل کند.

ناگلزمان: این مهم ترین بازی تاریخ لایپزیش نیست

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش، تیم شگفتی ساز این فصل فوتبال اروپا فردا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، مهمان تاتنهام خواهد بود. تیم جولیان ناگلزمان به عنوان صدرنشین پا به این مرحله از رقابت‌ها گذاشته است. آن ها در رقابت‌های بوندسلیگا نیز به عنوان یک مدعی ظاهر شده‌اند و در حال حاضر بعد از بایرن مونیخ در رتبه دوم جدول قرار دارند.

 

سرمربی جوان لایپزیش دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش برابر تاتنهام شرکت کرد. ناگلزمان گفت: " در بازی برابر بایرن دیدیم که گاهی شلوغی و به هم ریختگی می تواند به ما کمک کند؛ اتفاقی که می تواند در بازی فردا هم رخ بدهد.

 

من قبل از هر بازی کمی عصبی می شوم اما این مهم ترین بازی در تاریخ باشگاه نیست. مطمئناً می خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی برسیم اما ابتدا باید در این بازی خارج از خانه خوب عمل کنیم."

 

 

1479208

 

 

ناگلزمان در ادامه گفت: " شما لازم نیست که برای انجام کارهای تاکتیکی نگران باشید. تنها لازم است که تلاش حداکثری خود را انجام دهید. ما مقابل بایرن خوب عمل کردیم و باید آن را در برابر تاتنهام نیز تکرار کنیم. ما در حال حاضر دچار یک دیوانگی هستیم؛ موضوعی که در تمرین قبل از بازی تیم نیز مشاهده شد چرا که بازی در ورزشگاهی با ۶۲ هزار تماشاگر بسیار دشوار است."

دیدگاه‌ها