کد خبر : 1669377 | 30 بهمن 1398 ساعت 01:21 | 52.3K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند 2-1 پاری‌سن‌ژرمن: هالند، برنده نبرد ستاره‌ها

دورتموند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 پاری سن ژرمن را شکست داد.

دورتموند 2-1 پاری‌سن‌ژرمن: هالند، برنده نبرد ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، ستاره جوان دورتموند، که از زمان پیوستن به این تیم نمایش های درخشانی ارائه داده، در دیدار امشب هم با زدن هر دو گل تیمش، نقش پررنگی در پیروزی زردها داشت.

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود؛ هرچند بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه دورتموند ایجاد کنند. پس از آن نوبت بازیکنان دورتموند بود که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما حملات آنها نیز به موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف منجر نمی شد.

 

1479225

 

در ادامه بازی متعادل شد و در دقایق پایانی نیمه اول هر دو تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم دورتموند بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی صاحب توپ و میدان بودند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نمی کردند.

در ادامه بازی متعادل شد و به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65، پاریسی ها اولین شوت به سمت دروازه شان را داشتند اما ضربه امباپه دقیقا به جایی رفت که بورکی حضور داشت.

دورتموندی ها بار دیگر بازی را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 69 به گل رسیدند. روی یک حرکت عالی تیمی بود که ارسال اشرف حکیمی از سمت راست، در محوطه جریمه به رافائل گریرو رسید و شوت او را ناواس برگشت داد ولی ضربه برگشتی را ارلینگ هالند تبدیل به گل کرد.

 

1479224

 

1479223

 

بازیکنان میهمان بعد از این گل پیش کشیدند و خیلی زود توانستند به گل تساوی برسند. در دقیقه 75 بود که امباپه با یک حرکت عالی از بین مدافعان حریف عبور کرد و پاس عرضی او به دهانه دروازه را نیمار با یک بغل پای ساده، تبدیل به گل کرد.

 

1479228

 

اما این نتیجه نیز چندان پایدار نبود و دورتموند در دقیقه 77 بار دیگر پیش افتاد. روی یک حمله سریع بود که هالند با پاس رینا، پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک شوت محکم، دروازه ناواس را باز کرد.

 

1479227

 

بازیکنان پی اس جی به این گل هم سریع واکنش نشان دادند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 81 به گل تساوی برسند اما نیمار که با تعلل مدافعان حریف صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به بیرون زد.

در دقایق پایانی این بازیکنان دورتموند بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت بازی با برتری 2-1 زردها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها